Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
El Palau Sant Jordi es prepara per al segon concert de Robbie Williams

Aquest divendres el Palau Sant Jordi va viure el primer concert dels dos que ofereix el cantant britànic Robbie Williams a Barcelona en el marc de la seva gira ‘XXV Tour 2023’. Aquest dissabte el recinte de la muntanya de Montjuïc espera un segon concert en el qual es vibrarà amb la mateixa energia que la nit anterior. Inicialment, es va organitzar només un concert, el d’aquest divendres 24 de març, però quan les més de 15.000 entrades que hi havia a la venda es van esgotar, es va preparar un segon concert, el d’aquest dissabte 25 de març. Aquests concerts de Robbie Williams, no són qualsevol show, sinó que repassen els 25 anys de la seva carrera musical.

Amb motiu del concert, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha habilitat serveis especials d’autobusos per tal que els assistents puguin baixar del Palau Sant Jordi quan acabi el concert aproximadament a partir de les 22.45 hores. Els autobusos portaran l’indicador de línia “Pl. Espanya – Palau Sant Jordi”. Pel que fa al trajecte d’anada al concert, des de TMB recomanen utilitzar la línia 150 de bus (Pl. Espanya – Castell de Montjuïc), que comptarà amb més freqüències entre les 19 i les 21.30 hores.

Bruce Springsteen, Coldplay i Beyoncé

Un altre concert internacional esperat d’aquest any és el de Bruce Springsteen, que actuarà divendres 28 i dissabte 29 d’abril a l’Estadi Olímpic Lluís Companys. Springsteen farà a Barcelona el seu únic concert a l’Estat. El mes de maig arribarà el torn del grup britànic Coldplay, que oferirà un total de quatre concerts a l’Estadi Olímpic Lluís Companys. Una fita insòlita en aquest recinte. Els concerts seran els dies 24, 25, 27 i 28 de maig.

No es podria acabar aquest article sense anomenar un altre gran concert que tindrà lloc el pròxim 8 de juny: el de la cantant Beyoncé. Serà l’únic que oferirà a tot l’Estat durant la seva gira “Renaissance World Tour”. La nord-americana actuarà cinc anys després en el mateix escenari del seu últim concert a la capital catalana: l’Estadi Olímpic Lluís Companys.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa