Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
L’Hotel El Palace es prepara per acollir un concert de tribut a Coldplay
  • CA

El pròxim 2 de març els amants del grup de música britànic Coldplay tenen una cita important: un concert tribut a Coldplay, que es farà en el marc del cicle de concerts Candlelight. L’escenari serà l’Hotel El Palace, situat al barri de la Dreta de l’Eixample i l’actuació es farà entre les 18 i les 20 hores. La previsió és que duri aproximadament 65 minuts. Durant l’espectacle sonaran tota mena de cançons, des d’algunes noves fins a altres de mítiques que no passen de moda. Alguns exemples són ‘Clocks’, ‘Fix You’, ‘Viva la Vida’, ‘The Scientist’, ‘Paradise’ i ‘Don’t panic’, entre altres.

Fa pocs dies es va saber que a Barcelona li esperen dos altres concerts importants: el de Raphael i Beyoncé, que seran el pròxim 2 de desembre i 8 de juny, respectivament. Pel que fa al primer, la promotora The Project, va anunciar que l’actuació la farà en el marc de la gira de presentació del seu nou disc ‘Victoria’ i que el lloc escollit és el Palau Sant Jordi. D’altra banda, el concert de Beyoncé tindrà lloc a l’Estadi Olímpic i serà l’únic concert que farà a tot l’Estat durant la seva gira “Renaissance World Tour”.

Un altre dels concerts organitzats per Candlelight és el de tribut a ABBA, que es farà el pròxim 18 de febrer al Recinte Modernista de Sant Pau, situat al barri del Baix Guinardó. Algunes de les mítiques cançons que sonaran són ‘I have a dream’, ‘Dancing Queen’, ‘Take a chance on me’ i ‘Mamma mia’.

Declarat Patrimoni Mundial per la UNESCO

Pel que fa al singular Hospital de Santa Creu i Sant Pau, obra de l’arquitecte Lluís Domènech i Montaner, és important recordar que el passat mes de desembre es van complir 25 anys des que la UNESCO va declarar Patrimoni Mundial l’equipament sanitari pel seu “valor universal excepcional”. Això el va convertir en el primer hospital actiu del món en rebre aquest important reconeixement.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa