Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Tancat el vestíbul del metro d’Arc de Triomf en plena rua del Barça

TMB ha tancat el vestíbul de l’estació de metro d’Arc de Triomf per una incidència. El tancament, que correspon a l’entrada de l’avinguda Vilanova, coincideix amb la rua de celebració de la temporada del FC Barcelona, que finalitza, precisament, sota l’emblemàtic monument barceloní, al passeig Lluís Companys. Segons ha informat mitjançant les seves xarxes, l’operador recomana als usuaris fer servir els accessos dels carrers de Nàpols i Roger de Flor per fer servir aquesta parada de la línia 1. Val a dir que el vestíbul de Vilanova és també el punt de connexió entre les parades de metro i Rodalies.

Bona part del centre de Barcelona roman tancat per la rua dels culers, que concentraran milers de persones per celebrar la victòria a la Lliga, la Copa del Rei i la Supercopa d’Espanya. L’autobús de l’equip ha partit d’Arístides Mallol per, posteriorment, recórrer la travessera de Les Corts fins al carrer Numància. Des d’allà, passarà pel carrer Berlín fins a Balmes. Connectarà llavors amb Ciutat Vella per arribar a Arc de Triomf pel carrer de Trafalgar i el passeig Sant Joan. Han encetat el recorregut als volts de les sis de la tarda, i s’espera que el culminin a les nou de la nit per celebrar amb tots els aficionats una de les temporades més reeixides de la història recent del club.

Línies d’autobús afectades

El metro barceloní no és el mètode de transport més afectat per la rua barcelonista. Segons ha informat TMB, més d’una trentena de línies d’autobús s’han vist afectades pel recorregut de la marxa blaugrana. Destaquen la D40 i 50, les H8, 12 i 16 i la majoria de freqüències de les línies V i X. Ja s’han reactivat, per la seva banda, les línies D20, V1, 52, 70 i 175.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa