Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Presó per a l’exdona de Mainat per la seva implicació en sis robatoris
  • CA

L’exdona de Josep Maria Mainat, Angela Dobrowolski, ha tornat a entrar a la presó. El Jutjat de Guàrdia de Detinguts número 1 de Barcelona ha decretat el seu ingrés a presó per la seva presumpta implicació en sis robatoris en domicilis. Dobrowolski ho ha fet acompanyada d’un altre home, a qui se li atribueixen cinc delictes de robatori en casa habitada, un menys que a la dona.

Ambdós implicats han passat un examen forense abans de comparèixer davant del magistrat aquest dissabte. Cal recordar que l’exdona de Mainat també està investigada, entre d’altres, per homicidi en grau de temptativa del seu exmarit i que té diversos procediments oberts per altres delictes com violació de domicili, fer esclatar un explosiu en un bloc de pisos o comunicar-se amb Mainat quan ho tenia prohibit.

El posicionament del jutge, doncs, dona compliment a la petició que aquest dissabte feia arribar la Fiscalia Provincial de Barcelona, que a més de l’ingrés a presó de la dona sol·licitava que tots aquests procediments que encara té pendents s’acumulin al Jutjat d’Instrucció número 7 de Barcelona.

Empresonada el 2021 per provar d’accedir al domicili de Mainat

Aquest, però, no serà el primer cop que Dobrowolski trepitgi la presó. El gener del 2021, el titular del Jutjat d’Instrucció número 28 de Barcelona ja en va decretar el seu ingrés en un centre penitenciari per intentar accedir a l’habitatge del productor televisiu a través de la teulada i després que ja hagués estat arrestada quatre cops anteriorment per fets similars.

Aleshores, se li va atribuir a Dobrowolski un delicte de violació de domicili i dos delictes de trencament de mesura d’allunyament de Mainat i dels dos fills que tenen en comú. Mig any després, la dona va quedar en llibertat amb mesures cautelars d’allunyament del seu marit, prohibició de sortida del territori i personació periòdica davant una seu judicial.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa