Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Un menor d’edat, ferit per apunyalament al centre de Barcelona

Un jove va ser apunyalat a l’abdomen al centre de Barcelona el passat divendres a la nit, segons avança el mitjà El Caso. Els fets, que han estat confirmats per fonts policials a l’agència ACN, es van produir als volts de les 10 de la nit, a tocar de la Plaça de Catalunya. La jove víctima, de 17 anys, va ser traslladada d’urgència a un centre hospitalari en el moment dels fets. La seva evolució, però, és favorable, i els metges que el tracten no temen per la seva vida.

Segons la informació avançada per El Caso, els Mossos d’Esquadra, a càrrec de la investigació, cerquen dues persones com a possibles autores de l’atac, per al qual encara es desconeixen els motius. Segons els testimonis recollits pels agents, els autors serien també joves, igual que la víctima. Queda per esclarir, doncs, què hi ha darrere de l’incident, més enllà de la detenció dels autors materials.

Imatge d’arxiu d’una detenció policial / Mossos d’Esquadra

Creixen les armes blanques

L’incident es produeix enmig d’una tendència a l’alça de les intervencions d’armes blanques a Barcelona. Segons les dades facilitades el passat divendres per l’Ajuntament i la Generalitat, els Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Urbana van posar en marxa a la ciutat més de 6.200 operatius de seguretat, en els quals es van confiscar més de 3.300 armes d’aquestes característiques, un increment interanual superior al 29%. El creixement d’aquesta variant, però, no ha implicat una alça en els robatoris violents, que, de fet, mostren un descens del 8,4%, amb uns 1.150 menys que el 2023. De fet, en prop del 69% dels furts a la capital del país, la víctima no pateix cap mena de lesió; i el perpetrador no porta armes. En aquest context, la inseguretat roman com el principal problema de la ciutat per als barcelonins, segons les dades del darrer baròmetre municipal, corresponent al mes de desembre.

Més notícies
Notícia: Dos apunyalats en una baralla de matinada al passeig de Gràcia
Comparteix
Els Mossos han obert una investigació per esclarir els fets
Notícia: Apunyalades dues persones en una baralla al voltant de la sala Razzmatazz
Comparteix
Les dues persones han estat traslladades a un centre hospitalari, una de les quals està molt greu I Hi ha sis persones detingudes
Notícia: Apunyalats un taxista i un conductor de VTC en un robatori a Barcelona
Comparteix
Els fets van tenir lloc el dimecres al matí a Ciutat Vella I Hi ha dues persones detingudes
Notícia: L’enèsima agressió amb arma blanca a Ciutat Vella: un apunyalat al coll
Comparteix
Els fets van tenir lloc a les 15.45 hores, a la cantonada del carrer de Joaquim Costa amb el del Carme I Les primeres investigacions apunten que atacant i víctima s'estaven barallant I Hi ha una persona detinguda

Comentaris

  1. Icona del comentari de: Català. a febrer 16, 2025 | 14:57
    Català. febrer 16, 2025 | 14:57
    Malauradament ens estem posant a nivell americà; trets i ganivetades a dojo.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa