Un incendi ha calcinat un pis del passeig de Sant Joan, 221, a la cantonada amb la travessera de Gràcia. Els Bombers de Barcelona han rebut l’avís a les 20.54 hores, han informat fonts de l’Ajuntament al TOT Barcelona. Dues persones han estat ateses al mateix lloc dels fets per inhalació de fum. L’edifici no ha quedat evacuat.
🔥 ÚLTIMA HORA Un incendi calcina un pis al passeig de Sant Joan amb la travessera de Gràcia pic.twitter.com/lXVh3GB94B
— TOT Barcelona (@TotBcn) March 26, 2026
Fins a aquest punt de la ciutat, els Bombers han desplegat una desena de vehicles, entre els quals quatre tancs, dues ambulàncies, un vehicle d’equips de suport i dos vehicles de comandament. També han fet acte de presència sis ambulàncies del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM) i efectius de la Guàrdia Urbana, que han acordonat la zona.
Tallada la llum i el gas de l’edifici
Preventivament, la llum i el gas de l’immoble han quedat tallats, han dit des de l’Ajuntament.
Cap a les 21.37 hores, el foc ha estat controlat pels Bombers, que han fet ús d’una escala per accedir des del carrer fins a l’habitatge.
Testimonis presencials han explicat al TOT que veïns de la zona han ofert als residents afectats quedar-se a casa seva a passar la nit.
Els Bombers han rebut l’avís a les 20.54. Cinquanta minuts després, el foc estava controlat pic.twitter.com/65OCk5Zgvo
— TOT Barcelona (@TotBcn) March 26, 2026
Activat el CUESB per allotjar veïns
Segons l’Ajuntament, també s’ha activat el Centre d’Urgències i Emergències Socials de Barcelona (CUESB) per si cal oferir allotjament a veïns.
En el moment de publicar aquest article no s’havia informat quina ha estat la causa del foc.
Una persona morta el gener al Guinardó
El 13 de gener, una dona va morir en l’incendi d’un habitatge al barri del Guinardó. Els fets es van produir al domicili habitual de la persona, al número 110 del carrer de Varsòvia, entre l’avinguda de la Mare de Déu de Montserrat i la rambla de la Muntanya.



