La diada d’aquest Sant Jordi havia transcorregut sense incidents destacables a Barcelona fins a primera hora de la tarda. Pels volts de l’una d’aquest dijous s’ha produït una baralla que ha acabat amb una persona ferida per arma blanca i amb un home detingut pels Mossos d’Esquadra com a presumpte autor de l’agressió. Els fets han tingut lloc a l’altura del número 67 de carrer de la Diputació, entre els de Calàbria i Viladomat, al barri de la Nova Esquerra de l’Eixample.
L’incident ha tingut lloc al carrer, en plena via pública, i hi han intervingut Patrulles de Seguretat Ciutadana i de les Àrees Regionals de Recursos Operatius (ARRO) del cos policial català han intervingut en l’incident, així com efectius del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que han atès el ferit i l’han traslladat a un centre hospitalari, on es recupera de les ferides provocades per l’agressió. Segons apunten alguns mitjans com El Caso.cat, l’arma utilitzada en aquests fets seria una espècie de matxet.
Una infracció que delata un narcotraficant
Per altra banda, aquest dijous també hem conegut que la Guàrdia Urbana de Barcelona va detenir aquest dimecres un home per un presumpte delicte de tràfic de drogues. Els fets van tenir lloc de nit, quan una patrulla va detectar un motorista que, després de cometre una infracció de trànsit i en advertir la presència policial, va realitzar una maniobra evasiva. L’individu va estacionar el vehicle i va marxar a peu de manera precipitada amb una bossa a la mà.
Davant l’actitud sospitosa, els agents van procedir a la seva identificació i van comprovar que a l’interior de la bossa hi havia més de 200 cigarretes de marihuana preparades per al consum. També se li van intervenir 220 euros en efectiu fraccionats en bitllets.


