Noves afectacions en el trànsit. En aquest cas al districte de Sarrià-Sant Gervasi. Tal com ha informat l’Ajuntament, durant el mes de març es tallarà la circulació d’un carrer i es faran tres canvis de sentit a alguns carrers del districte. La raó? Pacificar tots aquests trams.
Pel que fa al tall de circulació, es produirà a un tram del carrer de Salvador Mundí, concretament el que es troba entre els carrers de Major de Sarrià i Euterpe. El canvi entrarà en vigor aquest divendres 17 de març i la idea és pacificar el nucli antic de Sarrià. Un dels canvis de sentit es farà en el carrer Abat Samsó, en el tram que hi ha entre els carrers de Rocabertí i Tradició, i en el carrer Rocabertí, entre el carrer Major de Sarrià i el de l’Abat Samsó. La mesura també es farà efectiva aquest dijous i l’objectiu també és pacificar el centre històric de Sarrià.
Un altre canvi de sentit tindrà lloc al carrer del Marquès de Santa Anna, concretament entre els carrers d’Homer i la ronda del General Mitre. En aquest cas, la data assenyalada també és aquest dijous, però l’objectiu és diferent: pacificar el carrer de Marques de Santa Anna, on hi ha una escola. Tanmateix, el pròxim divendres 24 de març es canviarà el sentit del tram que hi ha entre els carrers d’Arimon i del Bisbe Sevilla, del carrer de Sant Gervasi Cassoles. En aquest cas, el projecte preveu pacificar el carrer de Sant Gervasi de Cassoles.
El carrer Roger de Flor també queda tallat
Al districte de l’Eixample també es viuen afectacions de trànsit per les obres del nou tramvia. Tal com va informar aquest dimarts l’Ajuntament a través de Twitter, el tram del carrer de Roger de Flor que es troba entre el carrer de València i l’avinguda Diagonal, al districte de l’Eixample, quedarà tallat fins al pròxim 22 d’abril. Davant d’aquesta situació, el consistori va informar que els vehicles que haurien de passar per aquest tram, es desviaran, en direcció ascendent, pels carrers de València, Sicília i Mallorca.