Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
La resposta del Petit Pau a les queixes d’un client després de la inundació

El restaurant Petit Pau va patir el passat mes d’abril una inundació que va destrossar el local. Aquest establiment de poc més de 37 m² ubicat al barri d’Hostafrancs va veure com el sostre s’ensorrava durant les vacances de Setmana Santa a causa d’una fuita d’aigua dels veïns del pis superior. Els múltiples desperfectes que va patir el negoci van portar el seu propietari i responsable, Pau Gascó, a cancel·lar moltes de les reserves que tenia programades després que anunciés el passat gener la seva intenció de tancar el restaurant el pròxim mes de juny després de gairebé una dècada apostant per fusionar en un mateix espai la cuina d’autor i el caràcter de barri.

Durant aquest temps, Gascó ha batallat amb les companyies d’assegurances per aconseguir els diners per poder tornar a posar en ordre el local destrossat. Aquest periple sense obrir, però, no ha agradat a alguns clients del restaurant, que en veure com els cancel·laven la seva reserva van acudir a les xarxes socials per deixar constància de la seva indignació. “Després de reservar taula dos mesos enrere, 14 dies abans d’anar ens anuncien que s’ha inundat el restaurant, no ens donen cap alternativa. Vam passar per allà i vam veure un cartell on diu que es traspassa. Quin poc interès, no m’estranya que tanquin“, es pot llegir en un dels comentaris.

Missatges que reafirmen la decisió de tancar

El responsable de l’establiment ha decidit aquest diumenge compartir també a través de les xarxes la resposta que ha donat a aquest client indignat: “El cartell ‘es traspassa’ està des del 31 de gener, quan vam anunciar que després de 10 anys tancàvem el Petit Pau. El dia 10 d’abril, una fuga d’aigua en el pis superior va rebentar tot el fals sostre causant nombrosos desperfectes i danyant la instal·lació elèctrica. Estem a l’espera que les assegurances entenguin la gravetat de la situació. No sabem quan podrem obrir. Missatges com el teu ens reafirmen amb la nostra decisió de tancar, ja que per molt que ens esforcem, sempre hi ha petrimetres que no en tenen prou. Moltes gràcies”.

La resposta de Gascó s’ha fet viral i ja aglutina desenes de comentaris on clients i usuaris donen suport al responsable davant d’aquestes queixes del client.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa