Els Labubus, els famosos monstres de la joguetera xinesa Pop Mart, tenen una bona munió de fans a Barcelona. Així ha quedat demostrat en el primer cap de setmana d’activitat de la segona botiga de la companyia a la capital del país: després d’haver reeixit al Portal de l’Àngel, els fans dels ninots poden adquirir-los també al centre comercial El Triangle.
Val a dir que, en el segon aterratge a Barcelona, els Labubus són només una part de la proposta de Pop Mart. Segons han compartit a les seves xarxes socials, les criatures tindran la competència d’altres peluixos i ninots virals, com ara els peluixos Skullpanda o les figuretes Twinkle Twinkle. Els compradors també podran fer-se amb ninots Hirono, una altra de les grans marques de l’empresa xinesa. Alguns dels productes, segons diversos clients han declarat a betevé, s’han esgotat ja en les primeres hores d’activitat a la botiga. La demanda arriba a un punt d’intensitat que alguns dels joves compradors van arribar a fer nit davant el local de Portal de l’Àngel.

Control del mercat
L’obsessió pels peluixos Labubu ha forçat la mà de la companyia, que ha hagut de canviar la seva política comercial per limitar la intensa revenda que ja omple els llocs web especialitzats. Concretament, per als ninots de la sèrie Love, llançada a principis de setembre, els compradors -triats per sorteig, en tant que la demanda supera amb molt el proveïment- només podran accedir a un set de les joguines, que conté 14 unitats d’aquestes. El sorteig dona accés a només un ús de compra, i tindrà un límit temporal per executar-la; fet pel qual la marca recomana “evitar les hores punta” per assegurar l’accés als ninots. Aquesta mesura ja s’aplica a la botiga de Portal de l’Àngel, i es preveu que la del Triangle també la posi en marxa en els pròxims dies.