Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Els Mossos denuncien una persona per fer volar un dron sense permís
  • CA

La celebració de la victòria de la selecció d’Argentina a l’Arc de Triomf (Ciutat Vella) va deixar escenes impactants que van més enllà de la festa. Tal com han informat els Mossos d’Esquadra a través de Twitter, en el marc de la celebració el cos de policia va intervenir un dron i va denunciar la persona que l’estava fent volar damunt dels seguidors de la selecció argentina. Tal com han detallat fonts dels Mossos al TOT Barcelona, està prohibit fer volar un dron “sobre una massa de persones i un espai urbà”.

Pel que fa al balanç de detencions de la festa que va vestir a l’Arc de Triomf de blanc i blau, les fonts dels Mossos han afegit al TOT que es van produir un total de nou detencions, cinc per part de la Guàrdia Urbana i quatre per part dels Mossos. D’aquestes quatre, dos van ser per un robatori amb violència i dos per un furt. A part d’això, diuen, no es van produir més incidents.

Detinguts per robar un mòbil

D’altra banda, entre les detencions que va cometre la Guàrdia Urbana, el cos de policia ha destacat per Twitter la detenció a tres homes pel furt d’un mòbil a un dels assistents. La detenció es va produir gràcies a agents de paisà, que a més, va tornar el mòbil al seu propietari.

La celebració de l’equip de Leo Messi no va ser qualsevol celebració. Segons ha informat aquest diumenge la Guàrdia Urbana, al voltant de 9.000 aficionats es van reunir a la zona de l’Arc de Triomf, entre els quals es trobaven argentins i també molts barcelonins que van voler celebrar la victòria de l’exjugador del Barça. Entre els assistents, es va sentir, entre altres, la cançó més famosa del mundial: “Muchachos, ahora nos volvimos a ilusionar” i agraïments a Messi pel resultat del Mundial.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa