Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Mor un motociclista de 22 anys al caure a la ronda de Dalt
  • CA

Un noi de 22 anys ha mort cap a les 04:30 hores d’aquest dissabte després de patir una caiguda amb la motocicleta que conduïa a l’entrada 5 de la Ronda de Dalt, en sentit Besòs, segons ha informat l’Ajuntament de Barcelona.

Es tracta de la vuitena víctima mortal en sinistre de trànsit a Barcelona, quatre dels quals eren motoristes. L’Ajuntament ha recordat que els conductors de motocicletes és un dels col·lectius més vulnerables pel que fa a la seguretat viària a la ciutat. La Unitat d’Investigació i Prevenció de l’Accidentalitat de la Guàrdia Urbana s’ha fet càrrec de la investigació del sinistre.

Més notícies
Notícia: La ZBE redueix a un 1% els vehicles més contaminants sancionables que circulen per la ciutat
Comparteix
El grup d’avaluació elaborarà un informe sobre l’impacte de la ZBE amb un any complet de sancions i sense la distorsió de la Covid-19
Notícia: Barcelona fa un esprint per pacificar entorns escolars
Comparteix
Es preveu que a principis de juliol comencin a urbanitzar-se 56 espais pròxims a col·legis

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa