Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
L’amor arriba amb metro: TMB instal·la una ‘love cam’ per Sant Jordi
  • CA

L’amor arriba amb metro aquest Sant Jordi a Barcelona. Després de l’èxit de la iniciativa de l’any passat, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) recuperarà dijous vinent la love cam a l’estació de Diagonal (L3 i L5) perquè tothom que ho desitgi mostri la seva estimació envers algú -parella, amics, família, mascotes…- amb petons o abraçades.

Les imatges que es capten a través de la love cam de Diagonal es projectaran en els suports digitals del metro que hi ha a les diferents línies i es penjaran a les xarxes socials de TMB, amb l’objectiu d’aconseguir milers de declaracions d’amor.

El dia de Sant Jordi és el dia de l’amor a Catalunya i no pas el 14 de febrer, quan se celebra Sant Valentí.

La targeta T-Estimo que funciona com a punt de llibre

La campanya de TMB per aquest Sant Jordi no acaba aquí. L’empresa metropolitana treu un altre títol de transport, el T-Estimo, que no és vàlida per viatjar sinó per enamorar, diu l’empresa de transport.

La targeta està pensada per utilitzar com a punt de llibre i es repartirà al llarg del dia en algunes estacions de metro i línies de bus. Una de les parades en les quals se’n donarà serà a la de Diagonal.

Dia de Sant Jordi, el 23 d’abril del 2025, al passeig de Gràcia de Barcelona / Jordi Play

Més d’1,8 milions de validacions al metro l’any passat

Sant Jordi és un dels dies de l’any en el qual hi ha més passatge a la xarxa de metro. De fet, el 23 d’abril de l’any passat es va batre el rècord de validacions en un dia laborable, amb 1,88 milions. La xifra va suposar un increment del 3,9% respecte al mateix dia del 2024. En el conjunt de la xarxa, comptant també el bus, el nombre de viatges es va enfilar fins als 2,61 milions, un 3% més.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa