La fundació contractada per l’Ajuntament trenca amb Glovo

Fundesplai assegura que el repartiment a domicili els va sobrepassar i van buscar una opció ràpida per garantir el servei

Fundesplai ha rectificat i ha decidit fer cas a la petició de l’Ajuntament de Barcelona: trencar amb Glovo. Així, la fundació que té encarregada la gestió i repartiment d’àpats a domicili per a persones grans a Ciutat Vella i Sants-Montjuïc tanca el cas explicat pel TOT Barcelona. Fonts de l’entitat han confirmat que buscaran una alternativa a Glovo, tal com va reclamar el govern municipal, immediatament.

Segons ha detallat un portaveu de la fundació, l’entitat atribueix la decisió de recórrer al servei de missatgeria instantània com a conseqüència de la situació sobrevinguda de la pandèmia. Fundesplai ja estava implicada en la gestió dels Àpats en companyia —que apropen una alimentació adequada i ofereixen companyia a persones grans— des de l’any passat i la pandèmia els va suposar un daltabaix. “Vam haver de transformar el projecte d’un dia a l’altre. La nostra obsessió era garantir la logística per fer arribar els àpats i es va fer el que es va poder. Tot és q¨estionable i potser no era la millor solució, però va ser la que vam trobar. Ara en buscarem una altra“, expliquen des de l’entitat.

Els gestors del servei que arriba a 300 persones cada dia als dos districtes reivindiquen, a més, la seva vocació de servei social. “La nostra voluntat com a entitat sense ànim de lucre sempre és ajudar el màxim possible als col·lectius amb què treballem”, apuntem finalment.

Nou comentari