La Guàrdia Urbana de Barcelona ha detingut dues persones a Ciutat Vella que van robar un rellotge valorat en 50.000 euros al barri de Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera. Els agents van poder recuperar el rellotge, de la coneguda marca suïssa Franck Muller, i retornar-lo a la víctima. Els dos detinguts estan acusats de robatori amb violència. En els últims dos anys els robatoris de rellotges de luxe s’han intensificat a Barcelona.
Els rellotgers –una tipologia de lladres que va a l’alça ràpidament– són el principal maldecap de la policia de cara a aquest estiu. Els robatoris que cometen es van disparar l’any passat un 44%: dels 888 casos denunciats el 2017, es va passar a 1.277 el 2018, segons les dades dels Mossos d’Esquadra. La policia deté sovint delinqüents d’aquesta especialitat, però molts d’altres fugen i no se’n sap mai més res.
Agents del #GDU de #CiutatVella van poder recuperar i retornar a la víctima un rellotge, valorat en uns 50.000 €, que li havien robat al barri de #SantPere, #SantaCaterina i #laRibera. Es van detenir dues persones com a presumptes autores d’un robatori amb violència.#gubCV pic.twitter.com/8IItzVKFf0
— Guàrdia Urbana Barcelona (@barcelona_GUB) 25 de juny de 2019