La Pedrera va acollir aquest dijous la segona edició dels Digital Beauty Awards. Va reunir al voltant de 200 professionals del sector de la bellesa i es van premiar diferents empreses i professionals. El gran guanyador va ser AirParfum, que es va emportar tres guardons: ‘Premi millor innovació digital’, ‘Millor transformació digital’ i ‘Millor iniciativa digital en el punt de venda”. Altres reconeixements importants van ser per a FOREO, Lush i GHD, que van obtenir el ‘Premi a la millor marca digital’ i per a Camila Tomas, que va ser elegida com a ‘Millor directiu digital’, entre altres. Aquestes eleccions no van ser fàcils, ja que s’havien presentat més de 300 candidatures.

El jurat que va valorar les candidatures estava format per experts en digitalització, e-commerce, màrqueting i comunicació del món de la bellesa. Alguns dels nous membres del jurat d’aquesta edició van ser José Carlos Cortizo, de Product Hakers i Gabriel Federici, de Mintel, entre altres. Cal destacar, però, que no només l’opinió de jurat va ser important. També es van tenir en compte les votacions del públic i de la indústria.

Data per al 2023

D’altra banda, l’esdeveniment va arrencar a les 19 hores i l’encarregat de presentar-lo va ser Iván Borrego, director dels Digital Beauty Awards. Ell mateix, juntament amb altres personalitats d’aquest sector, va donar els premis als guanyadors. A més, va agrair a tots els assistents haver presentat les seves candidatures i també va animar les empreses a continuar innovant. A més, va avançar que la pròxima edició ja té data: el 6 de juliol del 2023.

Un altre fet a destacar de la gala d’enguany és que va comptar amb dues categories noves: ‘Millor innovació digital sostenible en el sector de la bellesa’ i ‘Millor iniciativa en el punt de venda’. Aquestes se centraven, entre altres, a reconèixer la sostenibilitat.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa