Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Glovo estrena seu internacional a Barcelona i pica l’ullet als veïns
  • CA

L’empresa de repartiment a domicili Glovo ha inaugurat oficialment la seva nova seu central a la ciutat, concretament al districte 22@. L’edifici, anomenat ‘Yellow Park’, acollirà inicialment més de 1.700 professionals de 80 països diferents -un miler dels quals són experts ‘tech’ i enginyers- en 30.000 metres quadrats de superfície a l’eix Badajoz del complex Mile22@. El proppassat març la companyia es va vendre per 250.000 euros la seu de 17.000 metres quadrats que tenia al 22@.

La característica principal d’aquesta seu és la sostenibilitat, atès que segons la multinacional catalana permet un estalvi de consum d’aigua del 57% i té panells solars per a l’estalvi energètic, així com un filtratge d’aire d’alta eficiència. “S’ha dissenyat per reflectir la creativitat, l’aposta pel talent, la col·laboració i el treball en equip, que són part essencial de Glovo” ha assegurat Cristina de la Rosa, vicepresidenta de Recursos Humans de la companyia.

Segons ella, la inauguració de la seu acredita que la capital catalana és estratègica per Glovo. “Continuarem invertint a la ciutat que ens va veure néixer per col·laborar en l’impuls de la digitalització, innovació i creixement de l’ecosistema digital“, ha afirmat.

El primer trimestre de l’any vinent la companyia pretén obrir la planta baixa del nou edifici a entitats i col·lectius del barri per tal que hi puguin dur a terme diverses activitats culturals com ara exposicions o conferències.

Un programa enfocat a l’innovació

Al mateix temps Glovo ha presentat ‘Glovo House’, nascut amb l’objectiu de generar idees de negoci innovadores procedents de treballadors i extreballadors de l’empresa. Es tracta d’un programa de consultoria i assessorament que disposarà de diversos experts que oferiran els seus coneixements en matèria de planificació de model de negoci i creació d’empreses. Amb iniciatives com aquesta la intenció és continuar posant el seu gra de sorra “al desenvolupament econòmic i a l’impuls emprenedor als 25 països on tenim presència”, ha explicat el cofundador de Glovo Sacha Michaud.

Els projectes seleccionats tindran l’oportunitat d’incrementar la seva visibilitat per mitjà dels canals de la plataforma, accedir a una xarxa àmplia de contactes de la comunitat emprenedora i aconseguir finançament que arribaria d’inversions dels propis treballadors. “Volem retornar a tots aquells projectes la confiança que moltes persones van dipositar en nosaltres fa set anys”, ha afegit Michaud.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa