El Port de Barcelona ha presentat aquest dimecres la cinquena edició de ‘Nadal al Port’, que se celebrarà entre el 5 de desembre al 7 de gener. L’edició d’enguany es diferencia de les anteriors per les nombroses novetats de les quals podrà gaudir la ciutadania. Tal com ha explicat en una roda de premsa el president del Port de Barcelona, Lluís Salvadó, una de destacable és que ‘Nadal al Port’ no només se celebrarà al Moll de la Fusta, sinó que s’ampliarà als molls de Barceloneta, al Dipòsit i de Barcelona i a la plaça de Pau Vila. “Això suposarà comptar amb més activitats i, alhora, consolidar el que hem estat construint aquests anys: convertir en Port Vell en un espai de trobada”, ha assenyalat Salvadó.
Pel que fa a les activitats, des del Port de Barcelona també han explicat que altres novetats són el mercat de Sabors de Nadal, que estarà ubicat al Moll del Dipòsit, just davant del Palau de Mar; i l’exposició de Harry Potter, que va arrencar fa unes setmanes i estarà al Port Vell fins al pròxim 7 d’abril. Com activitats que no són cap novetat, però que desperten la il·lusió de sempre, estan els espectacles del Circ Raluy, la pista de gel, la nòria, la zona d’atraccions, tallers didàctics per a infants i un espectacle de llums i música que il·luminarà cada dia la Torre de Jaume I, entre altres.
Una experiència de realitat virtual
Una altra novetat d’enguany, probablement la més destacable, és la col·laboració que han segellat per la temporada de Nadal d’enguany el Port de Barcelona i Super 3, que tindrà una parada de 300 m2. Tal com ha explicat a la roda de premsa la Vanesa Hernández, cap de la unitat estratègica de Súper 3, la plataforma de continguts per a infants oferirà una experiència de realitat virtual pensada per a tots els públics. L’important no és l’edat, ja que va dirigida a nens i nenes i adults. L’únic requisit és que és participi en grups, siguin famílies, amics o parelles. “Sortim de la pantalla per oferir la primera experiència de realitat virtual del 3Cat. És la primera vegada que una plataforma digital porta el seu univers de continguts al metavers amb una experiència virtual”, ha recalcat Hernández.