Els Mossos d’Esquadra han detingut un lladre acusat de sis atracaments a botigues de Barcelona. La policia catalana acusa l’home, de 37 anys i de nacionalitat espanyola, de robar quatre vegades en el mateix establiment. Agents del cos el van arrestar el 27 de novembre a les Corts després d’una investigació iniciada el 27 de maig. L’home va passar a disposició judicial el 29 de novembre i ha ingressat a presó, segons han anunciat els Mossos.
El primer robatori de què van tenir constància els Mossos es va produir el 27 de maig a l’avinguda Mare de Déu de Montserrat, al barri del Guinardó (Horta-Guinardó). Un home havia entrat en l’establiment amb la cara tapada i guants i havia amenaçat un treballador amb un ganivet “de grans dimensions” perquè li donés els diners de la caixa.
Tal com s’aprecia al vídeo difós pels Mossos, l’home robava amb una actitud tranquil·la i obligava els treballadors a lliurar els diners de la caixa a punta de ganivet.
El modus operandi del lladre coincidia amb el d’altres robatoris semblants, cosa que va permetre els investigadors vincular l’home a cinc atracaments més. A més, el lladre tenia antecedents policials per fets similars, segons indiquen fonts de la policia catalana.