Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Detingut un abusador en un bus gràcies a l’avís del conductor

Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest matí un home per fer tocaments a una noia en un bus. Els fets han tingut lloc a les 11 hores en un vehicle de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) que circulava per Montjuïc (Sants-Montjuïc), segons han informat fonts de la policia catalana. El conductor del bus ha alertat dels tocaments i el responsable ha acabat detingut acusat d’abús sexual. 

La informació aportada pel conductor i per diversos testimonis ha estat clau per acreditar l’abús. L’arrestat és un home de 33 anys i de nacionalitat espanyola, segons han detallat fonts dels Mossos. 

La policia catalana l’ha detingut a l’interior del bus, on s’han produït els tocaments. 

A més, els Mossos insten les víctimes de tocaments a denunciar. “No ho deixis córrer, denuncia: és un delicte. Només així podrem perseguir els agressors”, demanen a través de Twitter.

 

Més notícies

Detenen un home a Sants per amenaçar amb un ganivet la seva exparella

Notícia: Detenen un home a Sants per amenaçar amb un ganivet la seva exparella
Comparteix
La dona no va patir cap lesió de consideració
Notícia: Detenen un home a Sants per amenaçar amb un ganivet la seva exparella - Mobile

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa