Barcelona tindrà un diari digital de “bones notícies”

'The New Barcelona Post' se centrarà en els àmbits empresarial, cultural i social

Barcelona acull a partir del diumenge un nou projecte periodístic digital independent que promet publicar les “bones notícies” de la ciutat. Es tracta de ‘The New Barcelona Post’, que vol contribuir a potenciar la marca Barcelona, a posar en valor el talent de la ciutat i a reactivar l’economia i la cultura. Els àmbits d’actuació que cobrirà el magazín en línia seran l’empresarial, el cultural i el social. Els seus impulsors afirmen que el digital treballarà “de forma positiva i al servei de la ciutat” per impulsar la projecció “nacional i internacional” de la capital catalana amb informacions “de qualitat i rigor” que ajudin a visibilitzar atributs, qualitats, anhels i èxits de la metròpoli.Amb un disseny creatiu “singular” i un format digital “innovador”, el mitjà aspira a ser l’altaveu de les empreses, dels emprenedors, dels creadors i dels artistes, dels científics i investigadors, i de totes aquelles persones i institucions que “aposten” per Barcelona.

També donarà veu a les entitats socials que, de forma desinteressada, treballen per una societat “més solidària, més justa i amb més igualtat d’oportunitats per a tothom”. Els responsables de la publicació declaren que “sota la premissa ‘Good News, True Stories’, el magazín ajudarà a recuperar la Barcelona que tots volem”.

L’editor de ‘The New Barcelona Post’ és Jaume Giró, fins fa uns mesos director general de la Fundació Bancària La Caixa. El director de la publicació és Sergi Saborit, periodista especialitzat en informació econòmica amb una trajectòria de més de 20 anys al diari ‘Expansión’.

Nou comentari