Fa dies que Anna Grau ha començat la seva cursa electoral amb un únic objectiu, aconseguir representació a l’Ajuntament de Barcelona. Una tasca difícil si tenim en compte les enquestes, però que des del partit veuen plausible. De fet, la mateixa Anna Grau ha deixat clar en diferents entrevistes que ella “no és masoquista” i que, si es presenta, és perquè té opcions. Sigui com sigui, la pugna pel vot ‘constitucionalista’ estarà disputat a la capital i des del partit taronja confien a convèncer els indecisos.

Aviat començarà la campanya electoral, on tradicionalment han tingut molt de pes els mítings i les aparicions dels polítics als mitjans de comunicació. Però ja fa anys que ha aparegut un ingredient més, les xarxes socials. I Ciutadans ha obert un nou canal, a Twitch concretament, per complementar la seva comunicació. La mateixa Anna Grau va donar la notícia a xares, assegurant que “hi ha moltes coses de què parlar directament, sense censura i sense intermediaris”. D’altra banda, veus autoritzades del partit reconeixen que han detectat que els votants cada cop s’informen més per les xarxes socials, un fet que també podria explicar el salt dels taronges a Twitch. El primer directe, el del debut de Grau, ja s’ha fet i ha durat al voltant de dues hores. El partit ha penjat un resum a Twitter.

Candidata després de passar per primàries

Anna Grau és la candidata de Ciutadans des de mitjans de novembre, moment en què va guanyar les primàries del partit a Koldo Blanco. De fet, celebrar primàries i comptar amb el suport de la militància era una de les condicions de Grau per liderar el partit a Barcelona, juntament amb respectar les sigles de Cs. Pel seu cantó, des del partit consideren que l’actual diputada al Parlament de Catalunya representa una opció “disruptiva” i “diferent” a la resta de candidats, un fet que internarà demostrar amb el seu discurs i, ara, també amb les aparicions al seu canal de Twitch.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa