Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
La pressió veïnal de Sants expulsa una comitiva de Vox
  • CA

assaven pocs minuts de les onze del matí quan el compte oficial de Vox a Barcelona anunciava amb una foto que acabaven d’instal·lar una carpa informativa a la plaça de Sants i que comptaven amb la presència del diputat Juan Carlos Segura. Aquesta informació, però, ja havia començat a circular per les xarxes veïnals i antifeixistes de la zona minuts abans. La topada era qüestió de minuts. Quan ni tan sols eren les dotze del migdia, un grup de veïns han sortit al carrer per protestar contra la paradeta del partit d’ultradreta. Els han encerclat i els han cridat que marxessin. En aquest moment, els Mossos han intervingut desplegant-se a la zona i fent un cordó que envoltant tota la carpa. Mentrestant, el veïnat desplaçat al lloc ha seguit reclamant que se n’anessin, mentre assenyalava el “racisme” i “feixisme” de la formació xenòfoba.

Finalment, els membres de Vox han recollit abans de temps la taula informativa que havien muntat i se n’han anat. La seva intenció era estar-s’hi fins les 14h, segons assenyalava una convocatòria oficial prèvia. Tanmateix, la pressió veïnal ha provocat que se n’anessin abans de la una del migdia.

La policia catalana ha disposat al lloc agents de seguretat ciutadana, així com unitats d’antiavalots. Fonts oficials dels Mossos apunten que ho han fet fet de manera preventiva perquè Vox pugui tirar endavant el seu acte sense que es produeixi cap agressió. En aquest sentit, aclareixen que fins al moment no s’ha registrat cap incident d’aquesta mena, més enllà de la presència de col·lectius veïnals i antifeixistes escridassant la ultradreta.

Comentaris

  1. Icona del comentari de: X2 a juny 19, 2021 | 13:10
    X2 juny 19, 2021 | 13:10
    Fora nazis
    218
    Icona de dislike al comentari de: X2 a juny 19, 2021 | 13:10 3
    Respon
    • Icona del comentari de: Ramon a juny 19, 2021 | 14:56
      Ramon juny 19, 2021 | 14:56
      Fora també comunistes! O no?
      3
      Icona de dislike al comentari de: Ramon a juny 19, 2021 | 14:56 279
      Respon
      • Icona del comentari de: Patufet a juny 19, 2021 | 16:10
        Patufet juny 19, 2021 | 16:10
        Fora espanyols de Catalunya
        • Icona del comentari de: Josep a juny 19, 2021 | 17:17
          Josep juny 19, 2021 | 17:17
          Fora gossos que protegeigen vox
          35
          Icona de dislike al comentari de: Josep a juny 19, 2021 | 17:17 45
          Respon
          • Icona del comentari de: Tano a juny 19, 2021 | 18:39
            Tano juny 19, 2021 | 18:39
            Sí, fora en Ramon, en Josep i en Luis el desmemoriat.
            100
            Icona de dislike al comentari de: Tano a juny 19, 2021 | 18:39 1
      • Icona del comentari de: ton c. a juny 19, 2021 | 16:50
        ton c. juny 19, 2021 | 16:50
        i qui t´ha dit que eren comunistes, els mossos?.
        15
        Icona de dislike al comentari de: ton c. a juny 19, 2021 | 16:50 47
        Respon
        • Icona del comentari de: Tona a juny 19, 2021 | 17:01
          Tona juny 19, 2021 | 17:01
          Molt graciós Ton, què vols que escrigui un ridícul immobilista, ultradretà, xenòfob i anti-progressisme declarat ?
          • Icona del comentari de: Doctor Strangelove a juny 20, 2021 | 10:02
            Doctor Strangelove juny 20, 2021 | 10:02
            Vox enc acosta a Europa on partis com aquest tenen una gran aceptació i fins i tot han arribat a governar ( Austria sense anar més lluny). En canvi, parits com la CUP amb idees cimunistes en contra de la llibertat individual ni existen en països avançats, car allí la gent està formada i treballa, no pas com a la Catalunya tractoriana i la de vells i ninis. Doc.
            Icona de dislike al comentari de: Doctor Strangelove a juny 20, 2021 | 10:02 25
      • Icona del comentari de: Josep a juny 19, 2021 | 17:15
        Josep juny 19, 2021 | 17:15
        Si. Comunista mort comunista bo.
        3
        Icona de dislike al comentari de: Josep a juny 19, 2021 | 17:15 238
        Respon
        • Icona del comentari de: Som pas d'aqueix món a juny 19, 2021 | 18:33
          Som pas d'aqueix món juny 19, 2021 | 18:33
          En Ramon els reprodueix els cria i els engreixa, quin fàstic tot plegats aquesta colla d'ultradretans trumpistes i xenòfobs.
          • Icona del comentari de: Ramon a juny 19, 2021 | 18:49
            Ramon juny 19, 2021 | 18:49
            Quan vulguis i pel pun que vulguis, covard.
            1
            Icona de dislike al comentari de: Ramon a juny 19, 2021 | 18:49 31
  2. Icona del comentari de: Ramon a juny 19, 2021 | 13:29
    Ramon juny 19, 2021 | 13:29
    Vox no és ben bé ultradreta. En canvi la Comuna Pudent sí que és absolutament ultraesquerra. Enemics de Catalunya, això sí, els uns i els altres.
    16
    Icona de dislike al comentari de: Ramon a juny 19, 2021 | 13:29 335
    Respon
    • Icona del comentari de: Pepet a juny 19, 2021 | 19:02
      Pepet juny 19, 2021 | 19:02
      La ignorancia et fa vomitar.
      • Icona del comentari de: Ramon a juny 20, 2021 | 03:03
        Ramon juny 20, 2021 | 03:03
        Encara més l'estupidesa, Pepet.
  3. Icona del comentari de: Tabarnia independent cony a juny 19, 2021 | 14:52
    Tabarnia independent cony juny 19, 2021 | 14:52
    es seu objectiu era sortir als medis informatius
    35
    Icona de dislike al comentari de: Tabarnia independent cony a juny 19, 2021 | 14:52 10
    Respon
    • Icona del comentari de: Marianna a juny 19, 2021 | 18:18
      Marianna juny 19, 2021 | 18:18
      Potser vols dir mitjans informatius o mitjans de comunicació. Aprèn a escriure bé.
  4. Icona del comentari de: Gavanenc a juny 19, 2021 | 17:04
    Gavanenc juny 19, 2021 | 17:04
    Moltes gràcies, Sants.
    127
    Icona de dislike al comentari de: Gavanenc a juny 19, 2021 | 17:04 8
    Respon
  5. Icona del comentari de: Luisnomeacuerdo a juny 19, 2021 | 18:07
    Luisnomeacuerdo juny 19, 2021 | 18:07
    Esto es la democracia entendida por los fascistas independentistas, tomamos nota.
    • Icona del comentari de: Sergi a juny 19, 2021 | 18:21
      Sergi juny 19, 2021 | 18:21
      Puedes tomar nota, feixistes fora de Catalu ya
    • Icona del comentari de: Manon a juny 19, 2021 | 19:05
      Manon juny 19, 2021 | 19:05
      Quan vulguis i amb el puny que vulguis, covard.
    • Icona del comentari de: Jo a juny 20, 2021 | 08:43
      Jo juny 20, 2021 | 08:43
      Si, pren nota, no sigui cas que se t'oblidi amb aquest cervell de plàstic que et varen posar...
    • Icona del comentari de: Duna a juny 20, 2021 | 08:47
      Duna juny 20, 2021 | 08:47
      Si, tona nota de lo que algún dia té pasará a ti...
  6. Icona del comentari de: Pep a juny 19, 2021 | 18:09
    Pep juny 19, 2021 | 18:09
    Fora aquesta xusma de Catalunya.
    • Icona del comentari de: Ramon a juny 19, 2021 | 18:35
      Ramon juny 19, 2021 | 18:35
      Sí, fora, fora, però fora per espanyola. No per ultradretana. Que Vox ni tan sols n'és ben bé. Quina cosa tan fantàstica, la de la fauna progre, que només vegi ultres i extremismes en un dels costats. I quina cosa tan repugnant, que la premsa ho secundi.
      2
      Icona de dislike al comentari de: Ramon a juny 19, 2021 | 18:35 441
      Respon
      • Icona del comentari de: Sergi a juny 19, 2021 | 19:12
        Sergi juny 19, 2021 | 19:12
        Ha, ha aquest paio sembla calcat d'en Bou del PP i ex FN, què volen aquesta gent tant sonada ? Es pensen graciosos i son la riota i vergonya de bona part de la gent amb quatre dits de front.
  7. Icona del comentari de: Ramon a juny 19, 2021 | 18:48
    Ramon juny 19, 2021 | 18:48
    Mao, eix causant d'una xifra que s'avalua entre els 40 i els 80 milions de morts -totes elles morts progressistes i socials, quedi clar-, deia que poses tres hòmens en una illa deserta i al cap de no res ja haurà quedat clar entre ells mateixos que un és de dretes, un altre d'esquerres i el tercer en un entremig o sia de centre. Perquè aquestes condicions són relatives. Per tant, com podem avaluar què és extrem, què és ultra, què és centrat? Al meu modest parer és força senzill. Hem de situar-ho en un context general i proper. Posem que en el nostre cas el context europeu. Doncs bé, en aquest context, Vox no seria ben bé quelcom especialment extremista. Sí, en canvi, i molt, Podemos o la trepa de l'Errejón. Fins i tot el propi PSOE actual. I ja no diguem la CUP. Partits així, en els nostres entorns no és que ocupin un extrem a l'esquerra sinó que ni tan sols existeixen significativament de tan radicals que són. Però aquesta visió esbiaixada de la realitat política no és una innocent errada d'observació sinó picar l'ham del relat que li convé a Espanya. Espanya vol que enfoquem així la política. I fent-ho, fem justament el que vol Espanya de nosaltres.
    1
    Icona de dislike al comentari de: Ramon a juny 19, 2021 | 18:48 311
    Respon
    • Icona del comentari de: . a juny 19, 2021 | 21:40
      . juny 19, 2021 | 21:40
      Quins pebrots.
  8. Icona del comentari de: Ramon a juny 19, 2021 | 19:02
    Ramon juny 19, 2021 | 19:02
    I escolta, que ara els "ultres" són els de Vox. Però si, posem per cas, l'Ayuso fes el salt al lideratge espanyol i amb llur discurs es mengés Vox, no ho dubteu que la premsa tornaria a vendre'ns el PP com ultres, com feixistes, tot el pack. Perquè aquest és el relat d'indigents mentals de les esquerres que campen perquí. Llur relat es resumeix en què la seva oposició "és fatxa". I ja està. Aquesta és la subnormalitat amb la que ens enfrontem. Tan esperançador que era, que el tomb independentista es produís amb totes les administracions en grapes sociates. Era ideal. Però oportunitat perduda. Espanya amb la col·laboració traïdora d'ERC ja ha refet l'esquema de sempre.
    1
    Icona de dislike al comentari de: Ramon a juny 19, 2021 | 19:02 121
    Respon
    • Icona del comentari de: Carbassó a juny 19, 2021 | 19:49
      Carbassó juny 19, 2021 | 19:49
      Pobre home.
    • Icona del comentari de: Pepet a juny 19, 2021 | 20:00
      Pepet juny 19, 2021 | 20:00
      La ignorància supina et fa vomitar.
  9. Icona del comentari de: Ramon a juny 19, 2021 | 19:07
    Ramon juny 19, 2021 | 19:07
    Qui troba Vox "ultra" i "extrem", però no Podemos o la CUP, té una visió de la realitat molt, molt, molt descentrada. I qui per atacar espanyolismes necessita etiquetar-los com "dretans", "ultradretans" o "feixistes", o bé llur causa no és la catalana o bé és un inepte i un covard polític que necessita emparar-se en la hiperlegitimació progre sense adonar-se (o pitjor encara, adonant-se'n) que l'autèntic enemic espanyol no és ni Vox ni el PP sinó aquell que tan estúpidament o traïdorament contribueixen a enaltir comparativament.
    • Icona del comentari de: Sergi a juny 19, 2021 | 19:14
      Sergi juny 19, 2021 | 19:14
      Un ridícul fatxa i tarambana que a sobre es pensa que fa gràcia.
      • Icona del comentari de: Ramon a juny 20, 2021 | 02:41
        Ramon juny 20, 2021 | 02:41
        Exactament a rucs així em referia.
    • Icona del comentari de: @ Ramon a juny 20, 2021 | 08:40
      @ Ramon juny 20, 2021 | 08:40
      Crec que l'estupid ets tú, que ens creus que conbregarem amb rodes de molins, amb les teves comparacions, la CUP, i Podemos, encara que no els he votat mai, són uns angelets, comparats amb Vox i el PP..si això no és ultra dreta, xenòfoba, i feixista, és que tens la realitat distorsionada... ademès de uns malparits! Els uns volen convèncer, els altres volen imposar!
  10. Icona del comentari de: Rramont a juny 19, 2021 | 19:33
    Rramont juny 19, 2021 | 19:33
    Vox no és extrema dreta segons el meu context. No trobo Vox ni "ultra" i "extrem" de cap dreta per enlloc, tinc una visió de la realitat molt, molt, molt, molt dretana i xenòfoba. Insisteixo, al meu modest parer, Vox no és ben bé ultradreta. Vox no seria segons com ho veig jo, ben bé quelcom especialment extremista ni ultra. Vox no és l'extrema dreta. Però no em digueu fatxa, collons, Vox no és ni de dreta. Des de que vaig fer la mili a l'exèrcit espanyol estic una mica tocat del bolet. Un altre dels meus ídols és en Trump, però això és una altre tema i serien masses comentaris. No sigueu covards, repeteixo, vox no és ultradreta ni tan sols de dreta, no no és de dreta. Que Vox ni tan sols és ben bé de dreta. El PP no té res a veure amb Vox i Vox no és de dreta ni d'ultra dreta com tampoc ho és el PP ni ho ha set mai. Vox no seria ben bé quelcom especialment extremista ni perillós segons els meus càlculs. No em tragueu de context, Vox no és la dreta.
    25
    Icona de dislike al comentari de: Rramont a juny 19, 2021 | 19:33 46
    Respon
    • Icona del comentari de: Ramon a juny 20, 2021 | 02:39
      Ramon juny 20, 2021 | 02:39
      Burrrrrrrrrro!
    • Icona del comentari de: Ramon a juny 20, 2021 | 02:56
      Ramon juny 20, 2021 | 02:56
      Jo no he dit que no sigui dreta, covard. Perquè mira que n'arribes a ser, covard! Covard!
    • Icona del comentari de: Arxi a juny 20, 2021 | 08:34
      Arxi juny 20, 2021 | 08:34
      Noi, la teva visió del que és la dreta i la ultra dreta, crec que està una mica distorsionada, Vox és un partist de ultra dreta i feixista, i el PP es de ultra dreta i franquista, ja que en són hereus, i crec que la majoria pensem igual..em refereixo a la majoria de catalans
  11. Icona del comentari de: Gavanenc a juny 19, 2021 | 19:40
    Gavanenc juny 19, 2021 | 19:40
    Portem anys i panys patint l'ocupació i la repressió de l'estat espanyol, els darrers anys "reforçada" ,de fet històricament és un malaurat i turmentós "fenomen" cíclic... i a sobre tenim alguns ramons, que hem fet per merèixer tot això ?
  12. Icona del comentari de: Gavà a juny 19, 2021 | 21:01
    Gavà juny 19, 2021 | 21:01
    Meerdaaaa vaaaaa ! Ara que jo no veig gaire diferència entre Vox i els diferents (no tan diferents) components del PPSOEVOC'S
  13. Icona del comentari de: Gavanec a juny 19, 2021 | 21:36
    Gavanec juny 19, 2021 | 21:36
    Els veïns han expulsat del centre de Sants una delegació del partit espanyol d’extrema dreta Vox que havia anat de visita i hi havia muntat una paradeta per a intentar fer campanya en contra dels indults dels presoners polítics. Se n'han anat tal com han vingut. Bon vent.
    • Icona del comentari de: Ramon a juny 20, 2021 | 02:53
      Ramon juny 20, 2021 | 02:53
      Aquesta precisió que el partit és "d'extrema dreta" implica ignorància, implica totalitarisme, implica covardia i implica espanyolisme de facto.
      • Icona del comentari de: Pere de Gavà a juny 20, 2021 | 09:35
        Pere de Gavà juny 20, 2021 | 09:35
        Ramon, com cada dia, fas "pipi" fora de test. Quan rectifiquis el que opina un altre persona has de donar alternatives. Per tu, què és VOX? Són germanetes de la caritat, querubins...?
  14. Icona del comentari de: Ramon a juny 20, 2021 | 02:51
    Ramon juny 20, 2021 | 02:51
    Tant de bo, que Vox creixi en vot tavernari. Tant de bo que capti .olt vot de sociates i pudents. Seria ideal. Ens convé i molt. Per diverses raons. I qui diu Vox diu, potser millor encara, un PP de línia Ayuso. Ens convé... sempre i quan sapiguéssim aprofitar-ho, és clar. Que aquest és el problema.
  15. Icona del comentari de: Ramon a juny 20, 2021 | 03:09
    Ramon juny 20, 2021 | 03:09
    Aquestes accions, com les plantades al borbó i la que muntarem dilluns al Liceu a qui més perjudiquen és al PSOE a Espanya. I és que jo sempre em quedo amb la part positiva de les coses!
  16. Icona del comentari de: Doctor Strangelove a juny 20, 2021 | 11:05
    Doctor Strangelove juny 20, 2021 | 11:05
    El comunisme va ser el càncer de la humanitat tot el segle XX, per sort a Europa està eliminat, en canvi, per desgràcia a Catalunya s'hi ha instaurat! Ja ens va passar a finals dels anys 20 i principis dels 30, i n'hi ha que no van aprendre res d'aquells criminals! Si tots aquests comunistots insulten VOX, vol dir que és bo, i de fet Europa n'és plena de partits així, doncs allí sí que es valora la llibertat individual per sobre de tot, de tot! Doc.
    57
    Icona de dislike al comentari de: Doctor Strangelove a juny 20, 2021 | 11:05 51
    Respon
    • Icona del comentari de: Doctor Strangelove, el bo. a juny 20, 2021 | 19:33
      Doctor Strangelove, el bo. juny 20, 2021 | 19:33
      "Meapilas", el comunisme no va ser gaire bo com tampoc va ser-ho el franquisme pare putatiu de Box. Tu, a més de ser un pedant ets un espècimen que només parla pel que sents en llocs equivocats, el teu criteri és d'ignorant repulsiu... què sabràs tu de tot això? Els que realment feu mal sou la gent com tu que no teniu n.p.i. del que parleu i que podeu fer-ho en català perquè molta gent es va arriscar per aconseguir-ho. Ets un "boques" i un perfecte cretí que té la sort que aquest diari et publiqui les mamarratxades que escrius. Què sabràs tu de comunistes, pallasso? Phil Philips, continues amb el mateix coeficient intel·lectual que tenies quan bramaves per El Nacional Cat. La teva personalitat està atrofiada, la teva coherència a la deriva i la teva educació ni se la coneix... ets pura carronya.
    • Icona del comentari de: FRAN BCN a juny 21, 2021 | 01:16
      FRAN BCN juny 21, 2021 | 01:16
      Tu deus flipar oi?' D'acord.amb el.càncer comunista ,però t'oblides del.càncer.feixista....o.és.que eren.els bons?

Respon a X2 Cancel·la les respostes

Comparteix

Icona de pantalla completa