Rússia ha tornat a retreure a l’Alt Representant de la UE, Josep Borrell, que intenti “alliçonar” en el cas de l’opositor rus Alexei Navalni. “Els intents de Borrell d’alliçonar Rússia es deuen veure particularment apropiats des dels carrers de Barcelona”, ha ironitzat el ministeri d’exteriors rus des del seu compte de Twitter. Una rèplica al missatge de Borrell on demanava a la justícia russa respecte per la sentència del Tribunal Europeu de Drets Humans (TEDH) que reclama l’alliberament “immediat” de Navalni.

El tribunal amb seu a Estrasburg va assegurar la setmana passada que ha pres aquesta decisió després de “considerar la naturalesa i extensió del risc sobre la vida” de Nalvalni. Un tribunal de Moscou va condemnar l’opositor rus a tres anys i mig de presó a principis de febrer en fer efectiva una sentència de l’any 2014. Segons el tribunal, Navalni havia incomplert els termes de la llibertat condicional en no presentar-se l’any passat davant l’autoritat competent.

Comentaris

    Pajaritu Febrer 22, 2021 | 10:59
    El mon ens mira ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
      Mono caspanyol Febrer 22, 2021 | 11:18
      La paraula "món" porta accent. D'acord mona caspanyola?
        Pajaritu Febrer 22, 2021 | 11:30
        Se mete Ud su patois por donde le quepa, Señor mío. ¡¡¡ JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA... JAJAJAJAJA !!!
          el verdugo del Cid Febrer 22, 2021 | 11:42
          Sí, noi, sí. Un bon "pajaritu" si que tens: "spanish size", o sia, de la mida d'un clítoris. Vés a fer-te un "Boston", que igual hi ets a temps i els hi agrades més a les teves fans "papallones"; pfffffffffffffff!
        Jo Febrer 22, 2021 | 11:36
        Bon dia . Disculpa però no pot ser que sigui una mona, si sembla una ameba i fa com una ameba dons deu ser una ameba.
          Borrell! Pallasso! Jajajaja jajajaja Febrer 22, 2021 | 12:10
          ZASCA!!! En toa la boca, otra vez! El món ens mira, si, però sap que es Apaña i els ecspanyordos els que no saben com fer-ho sense una dictadura...
        Pere Grau Prat. e-mal: [email protected] Febrer 22, 2021 | 15:35
        I mono és un mico
    pAU Febrer 22, 2021 | 11:48
    Cataluña dando pena por el mundo. Nada nuevo xD
    10
    108
    Respon
      gavanenc Febrer 22, 2021 | 12:11
      Si, si, pero la ostia se la ha llevado Burruell......
    Pere Grau Prat. e-mal: [email protected] Febrer 22, 2021 | 15:34
    Aquests violent són deixebles de les forces de seguretat d'un estat neofranquista, començant per la casa reial. L'u d'actubre va fer escola.
    La historia se repite Febrer 22, 2021 | 16:33
    Barcelona vuelve a ser la "Rosa de Fuego" que fue.