Manuel Valls plega i es vanta d’haver frenat l’independentisme

L'exprimer ministre francès tanca la seva etapa política a la ciutat i serà rellevat per Óscar Benítez

“Molt honorat d’haver pogut servir Barcelona aquests dos anys i orgullós d’haver frenat l’independentisme. Ha estat també un temps marcat per la pandèmia i he procurat contribuir al consens municipal. Com a ciutadà, seguiré defensant la BCN capital catalana, espanyola i europea”, amb aquesta piulada, l’exprimer ministre francès i fins ara regidor a la ciutat s’acomiada de la seva activitat política.

De fet, el primer anunci l’ha fet Barceona pel Canvi també a les xarxes socials: “Avui, superat l’equador del mandat, Manuel Valls ha formalitzat la renúncia al càrrec de regidor de l’Ajuntament de Barcelona, una decisió que ja havia anunciat fa uns mesos”. En aquest sentit, Óscar Benítez serà el seu substitut.

La decisió, però, no ha sorprès. Feia mesos que Valls estava força desconnectat de la ciutat i s’havien repetit les informacions que apuntaven a la seva renúncia. De fet, repassant les xarxes socials del polític, queda palès el seu interès en la política francesa i la seva societat.

Comentaris

    mala peça 31/08/2021 1:00 pm
    a veure manuel, tu l'únic que has fet és fotre dos bragetassus, un omplir-t'he les butxaques de pasta pagada per feixistes i anticatalans, i el segon passar per l'altar Has tingut el beneplàcit de la frau kolau, que aquesta, només volia la seguretat del sou d'alcaldessa, perquè ni és persona com tu, ni té principis. Tu com a regidor, no has fotut ni brot, t'han pagat un sou, que l'hauries de retornar, vividor Ah, i Barcelona, serà la capital d'una Catalunya indecent, més aviat del que tu et penses
    Hermini 31/08/2021 1:12 pm
    Però com es possible que a un renegat li donem tant d'espais per a dir disbarats ?
    Joan+ 31/08/2021 1:51 pm
    I nosaltres molt honrats de que fotis el camp, que ets i sempre seras un fantasma.
    Clara 31/08/2021 2:31 pm
    És una joia! No ho sabeu prou. A França se l'estimen!!!!!!!!!!!! Va haver de fotre el camp per cames! A vegades les caramboles donen aquestes coses. Ah! Un frare no pot fer perdre un convent. Potser allargar el temps però no més.
    L'OBSERVADOR ASTORAT 31/08/2021 2:45 pm
    Pas une goutte de sang français, je sais pas. Mais pas une goutte de sang catalane, c'est bien sûr. Dit “l’avi” Magí.
    ciutadà 31/08/2021 4:05 pm
    Doncs no li manca raó. Entre ell i la Colau ho han desballestat tot.
    ton c. 31/08/2021 4:17 pm
    que tonto que és sr. Valls, i llAVORS SÉNFADA QUAN LI TREUEN ELS COLORS A pOLÓNIA.
    LLARENA dPENA 31/08/2021 4:34 pm
    Adeu xiau, fantasma fracassat.
    KIKIRIKIC 31/08/2021 4:38 pm
    ANCARA COBRA AQUET PALLASSO
    Ferran 31/08/2021 4:45 pm
    Hay que ser idiota además de hijo de Pluta (la novia de Pluto). Para creerse que alguien le ha hecho el mínimo caso...
    RAMON A 31/08/2021 5:14 pm
    Cap a una nova mamella
    uno que vive en Tabarnia 31/08/2021 5:23 pm
    s,enva un fantasma
    bs 31/08/2021 6:08 pm
    execrable i repugnant individu
    Eulàlia 31/08/2021 6:33 pm
    Sra Colau almenys sigui agraïda, i doni les gràcies x els serveis prestats x l'honorable Sr. Valls!! No sempre s'aconsegueix ser alcaldessa de Barcelona!! Ens va lliurar d'un govern independentista, ( Manuel Valls, dixit) Això Sí cobrant!! uns calerons, q x el q ha pencat, els hi hauriam de fer tornar tots!!! Vergonya haver mantingut aquest individu!! Q torni a França q l'estan esperant amb els braços oberts, sobretot els gitanos!!!
    Ricard 31/08/2021 6:42 pm
    Un penques estranger que diu que marxa. Bon vent.
    Tano 31/08/2021 7:42 pm
    Aquest bord a provat la seva propia medecina. Un inútil menys.