Felip VI tornarà a Barcelona la vigília de l’1-O

El rei espanyol i el president del govern viatjaran a la capital catalana per inaugurar l’Automobile

Felip VI i el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, tornaran a trepitjar Barcelona la vigília de l’1-O. Serà amb motiu de la inauguració del saló Automobile Barcelona, que ha decidit avançar un dia la recepció per evitar que coincideixi amb l’aniversari del referèndum per la independència del 2017. Normalment el sopar d’autoritats es produeix en divendres, abans de l’obertura del saló al públic, però aquest any coincideix amb l’1-O i els organitzadors volen evitar protestes dels CDR, segons ha avançat El Periódico.

La presència del rei espanyol al saló de l’automòbil ha estat una constant des que es va inaugurar per primera vegada el 1922 i va comptar amb la presència d’Alfons XIII. En aquesta ocasió, i tal com feia el seu pare, Felip VI visitarà els diferents estands del recinte de Fira de Barcelona a Montjuïc, on serà rebut per les autoritats locals. Pedro Sánchez, per la seva banda, presidirà la junta directiva que l’Associació Espanyola de Fabricants d’Automòbils i Camions (Anfac) farà amb motiu de la fira.

Retorn a la normalitat

L’Automobile Barcelona serà una de les grans cites de Fira de Barcelona aquesta tardor i tindrà lloc del 30 de setembre al 10 d’octubre, amb la presència de grans marques del sector. El saló de l’automòbil estava previst inicialment entre els dies 8 i 18 de juliol, però es va traslladar a la tardor per augmentar la participació de les marques i “un context més favorable”.

Marques com Mercedes-Benz, BMW, Nissan, Renault o Seat ompliran els pavellons 1 i 8 de Montjuïc. El president del saló, Enrique Lacalle, no vol posar-se cap objectiu de xifres ni vendes perquè considera que el fet que es pugui celebrar ja “és un miracle”. El gran públic podrà accedir al recinte a partir del 2 d’octubre i no caldrà fer-se cap test d’antígens ni mostrar el passaport Covid de vacunació, segons ha assegurat l’organització.

Comentaris

    Gonzalo 17/09/2021 3:19 pm
    Algún problema , hijos de puta laZisnaZis? A mamarla!!!!
      1714 17/09/2021 4:54 pm
      quan arribi el moment tindras un 29 de maig per a tu solet, indigent fecal...
      Anònim 17/09/2021 5:04 pm
      si trae pasaportejaja
      Josep 17/09/2021 7:57 pm
      Ara ho entenc !!!!! No ets el gonsalo Ets el felipe 6 !!!! Infiltrat en aquest diari Felicitats ! Ho has fet bé Ara estàs descobert
      Hiperventilat 17/09/2021 8:16 pm
      Gonzalo hijo de algo, ets un espanyol de merda a menjar “rabo” a Abu Dhabi.
      Ha ha ha 17/09/2021 8:41 pm
      Molt bé gonsalo, el teu comentari Faixista 20 independentistes més, no paris, segueix, gent com tu són molt importants,
      Con más huevos que tú . 18/09/2021 1:39 am
      Para hablar de hijos de puta te has mirado al espejo HIJO DE LA GRAN PUTA ?
      @ Gonzalo 18/09/2021 8:53 am
      Hola Gonzalito, ja has vomitat la teva merda mental diària...segueix així, no decepcionis, cada comentari teu ens ensenya la diferència entre un nyordo fastigós i un català, per no semblar-se a tu, cada intervenció teva fa més independentistes!
    1714 17/09/2021 3:35 pm
    Foc sabotatges i sang ñorda
      Gonzalo 17/09/2021 3:52 pm
      Mejor tu sangre la primera, payaso de mierda.
        1714 17/09/2021 4:57 pm
        Estic fent un curs avançat de botxí per fer-vos patir molt i durant molt de temps abans del trasspàs
          Aigualit 17/09/2021 6:29 pm
          😂😂😂😂😂😂😂 ja estas fent-me patir de tant riure
        Al fatxa Gonzalo 18/09/2021 8:56 am
        La teva mare quan et va cagar, devia quedar ben descansada...fatxa fastigós!
    Joan 17/09/2021 3:43 pm
    Aquina hora i a on?
    Joan 17/09/2021 4:29 pm
    El seu pare també vindrà ? O estarà de cites? O estarà calant a Africà? O estarà cobrant alguna comisio?
    tururut, tururut 17/09/2021 4:43 pm
    Qué bé que ho estan fent els españols!, i els nostres polítics con el culo en pompa i qui gemega ja ha rebut!
    Pedro 17/09/2021 4:55 pm
    Los lazis son cortitos, porqué lo que tendrían que hacer es rezar para que Automobile Barcelona venga DURANTE MUCHO TIEMPO, y que no cambie de ubicación. En esto os tendriéis que fijar. Pero tanto da el progreso de cataluña, es más importante la presencia del Rey. Que manipulados estáis.
      ave-maría 17/09/2021 8:08 pm
      El progrés de Catalunya i les visites d'un monarca que vol venir a xupar càmera i que ningú li fot ni puto cas no són comparables per anar cap al futur i molt menys per als tonto-Pedro's que no saben de que va el futur.
      Joan 17/09/2021 8:42 pm
      El rei és un corrupte com el seu pare. Doncs s´havia tot el que el seu pare feia. Gent com Felip VI fa fàstic. I els congressos no es compren; venen sols si Catalunya te talent, instalacions, etc. aixó Madrid mai ho entendrà. Per això Barcelona i Catalunya és el que és per que les coses es fan molt millot que a Espakistan.
      Lisa 18/09/2021 9:03 am
      A veure..una pregunta, instruex-nos set ciències, exactament lazis que vol dir? És que no sé qui es pot sentir al-ludit amb aquesta definició..i per cert no estem gens preocupats perquè un saló vingui o deixi de venir, sempre hi haurà qui si ho voldrà fer, perquè si vénen no es gracies al teu reieto, venen perquè Barcelona els dóna millor imatge, ho comprens o et faig un croquis...
      Pau 18/09/2021 2:34 pm
      No com els pedris, que son larguitos. Gent que pensa molt i ja saben el que convé als demés. No saben tant el que els convé a ells, ja que sinó no defensarien tant la unitat d’Escanya.
    luis ángel 17/09/2021 5:22 pm
    Felipe VI, Monarca constitucional de España, Capitán General de los Ejércitos, Centinela de Occidente. Presente!!!
      Joan 17/09/2021 8:43 pm
      Esperemos que almenos no se ha tan putero y mentiroso como su padre.
      Jo 18/09/2021 8:12 am
      Lapua magnum amb una suficient.
        pepe 18/09/2021 11:29 am
        te gusta matar gente?
    Dani_Andreuenc 17/09/2021 6:09 pm
    La Colau i l' Aragonès, correran a rebre'l.
    ton c. 17/09/2021 6:11 pm
    ui quina caguera els agafa a aquets unionistes amb el seu reietó. Va que us convidarà a la pasqua.
    Agustí Vilella Guasch 17/09/2021 6:15 pm
    Ve el 30 de Setembre perquè no té nassos de venir l'1 d'Octubre
      Pedro 17/09/2021 8:49 pm
      ¿ Porqué tiene que venir el 1 si se inaugura el 30 ? Informate más antes de decir chorradas.
    Aigualit 17/09/2021 6:31 pm
    Com sempre, Felipe VI i el president de España son ben rebuts pels catalans.
    RAMON A 17/09/2021 7:16 pm
    Lluis Angel ets molt bo amb els titols del fill del putero pero manca el de terror dels Talibans
    El corb de la Rufina 17/09/2021 7:23 pm
    Ja fot PPudor això ..
    fideli 17/09/2021 7:33 pm
    a vacunar-se... no pillem la pesta borbònica.
    joandomenec 17/09/2021 8:22 pm
    I l'Aragonès hi anirà per retre-li homenatge?
    termomix 17/09/2021 8:25 pm
    Millor Camilo Sesto que Felipe Sexto (també el pronuncien "Sesto")
    Guillem Ben-Aviat 17/09/2021 10:02 pm
    Els catalans no tenim rei. Quan siguem independents, si ve a demanar perdó serà benvingut
    Luisnomeacuerdo 17/09/2021 11:44 pm
    Majestad bienvenido a esta región más de su reino . Los que no quieran ya saben carretera y manta a vaterlu.
      ton c. 18/09/2021 11:42 am
      perdoni senyor carretera i manta vostés que van ser els que varen venir, no els vam pas cridar.
    Ram 18/09/2021 2:10 am
    Bufff ! me la sua ...
    Ferran 18/09/2021 8:04 am
    Joer qué se quede en la Mono cloa
    Cuatro dias 18/09/2021 10:27 am
    Claro, tiene miedo de enfrentarse con el 1 de octubre.
    El preparao, igual que torrente 18/09/2021 10:53 am
    El rei, el subnormal de merda franquista, es un mostra de la degeneració genetica de follar entre germans i cosins, ni hi ha ni un de sa en aquesta familia.