Bou, obert a ser candidat de Vox o de “qualsevol partit constitucionalista”

El regidor del PP a Barcelona, Josep Bou, s’ha mostrat obert a ser candidat de Vox si el partit ultradretà li ofereix ser cap de llista a les pròximes eleccions municipals, que s’han de celebrar el 2023. En una entrevista al programa bàsics de betevé, l’empresari ha matisat que pot ser candidat de “qualsevol partit constitucionalista” i ha recordat que Vox és una formació que respecta l’estat de dret i dona suport a la monarquia, dos valors importants per ell.

Bou ha deixat clar que només anirà a les llistes d’una formació que respecti la Constitució, una premissa que considera que només compleixen el seu actual partit, el PP, Cs i Vox. Pel que fa al PSOE, el regidor estaria obert a votar-los si Manuel Valls fos nomenat secretari general del partit, ja que considera que l’exprimer ministre francès és “una gran persona”. Tot i això, Bou assegura que està a gust a les files populars.

El regidor del PP ha reconegut que no té bona relació amb el seu company de partit, Óscar Ramírez, amb qui parla “poquíssim”, però això no suposa un problema per tirar endavant les propostes del grup popular. Bou ha avançat que aviat hi haurà canvis en l’organització del partit i que marxarà gent que “no ha fet res més en la seva vida”. 

Comentaris

    L'OBSERVADOR ASTORAT Març 19, 2021 | 11:36
    Les declaracions del Sr. Bou, sortint d'un bon dinar amb "café, COPA i puro". Palmària, total i inequívoca demostració del Teorema que VOX = PP + 2 "carajillos" (ó pot ser 1).
    RAMON A Març 19, 2021 | 11:36
    Mentre sigui contra Catalunya el botiflerot grotesc anira amb la colla que sigui
    molt tocat del bolet Març 19, 2021 | 11:48
    el jose buey, està com un llum, que digui que vox respecta l'estat de dret, és un insulta a la democràcia. Quan tothom sap que españa, a dia d'avui continua sent el país més antidemocràtic de la història de la democràcia. a qui vol enganyar, potser als mateixos clients de les seves panaderias
    ferreret Març 19, 2021 | 11:55
    Les coses clares. Ja es veia a venir que aquest individu trobaria el seu lloc més adient amb aquests socis.
    Serafi Bandarra i Grataconys Març 19, 2021 | 12:16
    ¡Todo por la patria!
    Massa cara al sol produeix efectes nocius Març 19, 2021 | 12:39
    Els del PP, Colono's i Vox, són la mateixa .... cosa.
    Octubrista Març 19, 2021 | 12:41
    Encara queda algun català que compri a les fleques d'en Bou ?
      Siempre con vosotros Març 20, 2021 | 00:55
      Yo
      Baix Empordanes Març 20, 2021 | 13:09
      Com es diuen las flecas d'en Bou, es per no contagiar els seus productes perque jo soc independentiste.
    Ricard Març 19, 2021 | 13:00
    Al final tot Castella és vox. Tots les castellanistes acabaran a vox, del psoe al pp. No es descarta que els del pnb s'hi apuntin. Cal tenir clar qui és l'enemic.
      Siempre con vosotros Març 20, 2021 | 00:54
      Cuidado con lo que hablas de los Vascos,que estos no tienen mucho sentido del humor.
    GAVANENC Març 19, 2021 | 13:04
    qui vol de candidat a un pallasso, amb perdó dels pallassos.....!!!!
      Siempre con vosotros Març 20, 2021 | 00:51
      Aquí hubo uno de President.
    Pol Març 19, 2021 | 13:15
    Si va militar a FN, i ara es presentava pel PP un partit fundat el 1976 per 7 ex-ministres de Franco, aleshores què té de "novetat" aquesta informació ? la Qüestió és com és que paios com aquest, o Anglada, amdbdós de Vic son botiflers i renegats declarats i a sobre de la fastigosa extrema dreta espanyista ? Quin atractiu té aquesta ideologia per a algú que és català ? Algú ho entén ? Resentits per alguna cosa, han patit algun trauma ?
    Amill Març 19, 2021 | 13:27
    Van caient las caretas.
    X2 Març 19, 2021 | 14:23
    Aquest paio no va fitxar per les SS, perquè era massa petit, sinó , secretari de Hitler, una joia nazi, gentussa
    Un legionari de còmic Març 19, 2021 | 16:10
    Compte senyor Bou que els de vox no tenen sentit de l'humor, i les seves bromes se les poden prendre malament.
    Miquel Març 19, 2021 | 17:05
    Fer el ridícul i enxampar alguna cosa. Aixo es Vox
    Santi Març 19, 2021 | 17:21
    Bou, tú ho saps, ets un autèntic fatxa de mer daaaa !!!
    JOSEP PAGÈS EL AVI CULER DE CARDEDEU Març 19, 2021 | 20:15
    MANDA HUEVOS , Con deia Trillo si , ELS DE CIUTADANS Ban AL P.P. ..Y ELS DEL P.P. BAN A VOX JA JA .
    Jorge Març 19, 2021 | 21:41
    Gracias por hacerme reír, porque la mayoria de los comentarios vienen de gente que tienen parientes - padres, abuelos, que eran franquistas. De vosotros, lo miraria antes de abrir la boca. Os tendréis que callar. Juas, juas
    Baix Empordanes Març 20, 2021 | 13:10
    Com es diuen las flecas d'en Bou, es per no contagiar els seus productes perque jo soc independentiste.