El Portal de l’Àngel era aquest dissabte passat a la tarda, durant l’encesa dels llums de Nadal, ple de banderoles de la campanya “partidista” de l’Ajuntament de Barcelona Fem la Barcelona de la teva vida, segons ha denunciat Junts per Barcelona. El Consell Audiovisual de Catalunya (CAC) ha obligat a retirar, a instàncies de Junts, els anuncis en ràdio i televisió perquè vulnera la normativa de publicitat institucional. “No informa sobre cap servei públic concret” i es presenta amb aspiracions “i centrada en un relat de pertinença cívica i diversitat social que no descriu serveis actuals i accessibles a la ciutadania”, recull la resolució del CAC, del 19 de novembre.
El Portal de l’Àngel està ple de banderoles de la campanya que cal que siguin retirades immediatament, tal com va resoldre el @Consell_Audio
— Jordi Martí Galbis (@jmartigalbis) November 22, 2025
Cal que @bcn_ajuntament doni compliment a la seva resolució. pic.twitter.com/GbDvs6KQdM
Segons va denunciar dissabte a la nit el president de Junts per Barcelona a l’Ajuntament, Jordi Martí Galbis, el Portal de l’Àngel era “ple” de banderoles de la campanya. Fonts del CAC han expressat que la seva feina es va limitar a analitzar els anuncis de ràdio i televisió. Però en opinió de Martí Galbis, les banderoles “cal que siguin retirades immediatament, tal com va resoldre el CAC. Cal que l’Ajuntament doni compliment a la seva resolució”, va escriure Martí Galbis a la xarxa X.
El regidor recorda que el CAC va acreditar “la il·legalitat” de Fem la Barcelona de la teva vida. I en conversa amb el TOT Barcelona, Martí Galbis ha dit que la campanya ha de ser eliminada de tots els suports i no solament dels audiovisuals, que són els que va analitzar el CAC.

També n’hi ha al metro
La presència dels rètols al Portal de l’Àngel aquest cap de setmana ha estat constatada pel TOT. Aquest mitjà també va comprovar que encara hi havia anuncis publicitaris al metro, com a l’estació de Diagonal.
Fonts del servei de premsa de l’Ajuntament de Barcelona han explicat que la campanya Fem la Barcelona de la teva vida va acabar el 16 de novembre, abans de la resolució del CAC. “Si encara queda algun cartell en algun lloc és simplement perquè l’empresa concessionària no l’ha canviat”, subratllen des del consistori.
Junts exigeix dimissions
Junts va presentar la denúncia al CAC el 5 de novembre i l’organisme va emetre la resolució el dia 19. Ara, el grup municipal, que el 2023 va guanyar les eleccions municipals amb Xavier Trias com a cap de llista, ha fet un pas més i ha demanat conèixer el cost global i el detall de la campanya. Junts també ha exigit dimissions “per l’ús partidista de la publicitat institucional de l’Ajuntament”.



