Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
77 detinguts han passat pels jutjats de Barcelona per les protestes de la sentència

Els tribunals de Barcelona han jutjat del 77 detinguts durant les protestes originades per la sentència de l’1O, del 14 fins al 22 d’octubre. D’aquest total, nou són menors d’edat i tot i que molt probablement se’ls jutja per fets transcorreguts a la capital catalana el TSJC adverteix que la dada correspon al conjunt de comarques barcelonines perquè els jutjats de menors són provincials. 

En total a Catalunya s’han arrestat 133 persones i 15 menors, inclosos tres ultres que van atacar un antifeixista dijous passat. Els 68 jutjats a Barcelona estan acusats de desordres públics, atemptat contra agents de l’autoritat, lesions o danys. S’ha dictat presó provisional per a 13 d’ells i els altres 52 han sortit en llibertat amb càrrecs.

Els menors han quedat en llibertat vigilada i a la resta se’ls han dictat mesures cautelars com compareixences, retirada de passaport o prohibició participar en manifestacions. Dels 133 detinguts jutjats a tot el país, 31 han rebut ordre d’empresonament i un menor, d’internament.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa