Un xoc entre dos cotxes al passeig de Gràcia ha deixat aquest dilluns, 19 d’agost, tres persones ferides. Segons ha informat l’Ajuntament al TOT Barcelona, l’accident ha tingut lloc a l’altura del número 99 de l’artèria, en sentit ascendent. De les tres persones afectades, dues han estat traslladades a centres hospitalaris pel Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
L’accident ha tingut lloc a les 14.39 hores i ha obligat a tallar la circulació ascendent del passeig de Gràcia, entre la Diagonal i la plaça de Catalunya, ha informat la Guàrdia Urbana.
🔴 Ascendent de Pg. De Gràcia tallat a Pl. Catalunya per accident.
— Guàrdia Urbana Barcelona (@GUBBarcelona) August 19, 2024
Equips d'emergència treballant al lloc 🚓🚑🚒.#infotrànsit pic.twitter.com/SYgF4yUQXH
SEM, Guàrdia Urbana i Bombers
A més dels efectius del SEM, fins al lloc de l’accident s’hi ha traslladat la Guàrdia Urbana i els Bombers de Barcelona. El TOT ha intentat conèixer l’estat dels ferits a través del servei de premsa del SEM, sense obtenir resposta al tancament de l’article.

Al llarg d’aquest any, aquest mitjà s’ha fet ressò de diferents accidents de trànsit a la ciutat. A principis d’agost, per exemple, un ciclista begut va col·lidir contra un vehicle que estava aturat a la Gran Via, molt a prop de l’edifici de la Campana. L’usuari de la bicicleta va ser traslladat ferit a un centre hospitalari després que la Guàrdia Urbana li fes una prova d’alcoholèmia i donés positiu.
A principis de juliol, un altre ciclista, que anava amb una bicicleta del Bicing i que s’hauria saltat un semàfor en vermell, va xocar contra un taxi que circulava correctament a l’Eixample de Barcelona. El ciclista va resultar ferit lleu. També al juliol, un aparatós accident entre un turisme i un camió al carrer de Muntaner va deixar dues persones atrapades a l’interior del cotxe que van haver de ser rescatades pels Bombers. I el mes de maig, un bus de TMB va atropellar una dona a la Gran Via i li va fracturar les dues cames.
Des del gener passat, sis persones han perdut la vida en accidents de trànsit als carrers de la ciutat. Fins ara, l’última víctima mortal ha estat un motorista que va morir l’endemà de caure de la moto al carrer de la Diputació.