Amb l’arribada del bon temps, alguns barcelonins volen aprofitar el cap de setmana per fer una breu escapada a Madrid en família o amb amics. Tot i que una part de la població opta per fer la sortida amb el seu vehicle privat, altres persones prefereixen fer-ho amb transport públic. La companyia ferroviària Renfe posarà en marxa les primeres unitats del model S106 a partir del 21 de maig. Aquesta mesura suposarà, entre d’altres, l’inici de la circulació de trens Avlo S106 -l’AVE low cost de Renfe– en el corredor nord-est d’alta velocitat Figueres Vilafant-Barcelona-Madrid. Un increment de combois que suposa un augment del 17% de les places de baix cost de Renfe.
Aquests nous trens començaran a circular el 21 de maig, però des d’aquest dissabte que ja es poden comprar els bitllets per dur a terme aquests trajectes. De fet, per celebrar l’increment dels combois del corredor entre Figueres i Madrid, passant per la capital catalana, des de l’operadora ferroviària han posat en marxa una campanya de “superpreus”, amb bitllets de només 7 euros. En total, Renfe ha tret a la venda un total de 24.500 bitllets. Ara bé, en cas d’adquirir aquests bitllets els passatgers només els podran fer servir entre el 21 de maig -el dia de l’inici dels nous trens- i el 21 de juny. Un cop finalitzat aquest període, les gairebé vint-i-cinc mil places promocionals que es posen a la venda amb preus significativament reduïts tornaran a encarir-se.

Dues estacions catalanes on fa parada
A banda de Figueres, els trens de baix cost de Renfe que circularan pel corredor també faran parada al Camp de Tarragona i a Lleida. Per la qual cosa, aquests bitllets de set euros també es podran fer servir per desplaçar-se a diferents punts del territori català.