TMB adjudica el contracte milionari de publicitat als seus autobusos a Exterion Media Spain

La durada del contracte és de 3 anys i mig i comença a l'octubre

El Comitè de contractació de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha adjudicat l’explotació de la publicitat en autobusos per als propers tres anys i mig a Exterion Media Spain, amb un contracte que ha d’entrar en vigor aquest octubre. La companyia és la mateixa que gestiona els anuncis de bona part de la xarxa d’autobusos de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) de Madrid. 

TMB ha destacat en un comunicat aquest dijous que el contracte substituirà el vigent amb Grupo Promedios, que va començar el 2009. El nou adjudicatari s’encarregarà de la publicitat estàtica i audiovisual de la flota d’autobusos de TMB i de l’estàtica de Barcelona Bus Turístic, així com de la digital del conjunt de tota la flota. Segons destaca l’ens públic, però, la publicitat en l’exterior dels autobusos està considerada com la més eficaç en termes d’audiència, detalla l’Estudi General de Mitjans.

8,7 milions anuals

Tres empreses especialitzades en el sector van inscriure’s en el concurs, i s’ha adjudicat a Exterion pels seus criteris tècnics i per la proposta econòmica que va presentar: la seva gestió aportarà a TMB un mínim de 30,6 milions d’euros en els tres anys i mig.

Aquesta xifra –equivalent a 8,7 milions d’euros anuals– suposa un augment del 50% respecte als ingresos percebuts el 2018 pels mateixos conceptes per finançar el transport públic, ha assegurat TMB.

Comentaris

    ton c. 13/09/2019 8:19 am
    molt bé, l´Ajuntament de BCN, donar la propaganda a una empresa de Madrid, que potser heu de tornat algún favor?. Segurament amb un altre consistori, aixó no hagués passat.

Nou comentari