Rodalies estrena els avisos de retard a Twitter

Els usuaris poden rebre alertes sobre afectacions a diverses línies

Renfe ha posat en funcionament avui el sistema d’avisos per missatge privat a Twitter als usuaris per informar d’alteracions al servei. El sistema “pioner” està disponible per al sistema operatiu d’Android i a finals de setmana es podrà utilitzar amb iOS, segons Renfe. Mitjançant missatges directes els usuaris poden rebre informació relativa a tres línies en les dues franges horàries que escullin, un sistema que Renfe qualifica de “pioner”. “És fonamental donar a l’usuari més i millor informació i, sobretot, de manera exacte”, ha destacat el president de Renfe, Isaías Táboas.

[r:1]

Táboas ha emfasitzat que amb els missatges privats es podrà portar a terme una comunicació més segmentada, cosa que propiciarà una “millor qualitat” en la informació. Els retards al servei de Rodalies són habituals​, i Renfe espera que els usuaris estiguin assabentats constantment de possibles afectacions. Ho farà a través de Twitter, que ha celebrat la col·laboració amb Rodalies. “Des de Twitter Espanya estem encantats de col·laborar amb aquest projecte que és pioner a nivell mundial i amb què podrem facilitar informació personalitzada útil i en temps real”, ha indicat la directora general de Twitter a Espanya i Portugal, Nathalie Picquot. 

“Aquest innovador sistema de notificacions personalitzades per missatge directe és una mostra de l’evolució de l’atenció al client i estem segurs que l’acollida per part dels usuaris a Espanya d’aquest nou servei ajudarà a Renfe a seguir treballant per oferir un servei de major qualitat”, ha afegit Picquot. 

Com funciona

L’usuari es pot subscriure al servei a través d’un enllaç disponible al compte de Twitter @avisosrodalies. Un cop s’hi accedeix, l’usuari pot escollir tres línies de Rodalies, dues franges horàries i l’idioma, en català o castellà. 

Més informació

Nou comentari