Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
Col·lapse a l’estació de Sants pels nous controls de seguretat de l’AVE
  • CA

Els controls de seguretat de l’AVE a l’estació de Sants de Barcelona s’han col·lapsat aquest divendres a primera hora de la tarda i s’han format llargues cues, de més de mitja hora, que arribaven al carrer, i que han fet perdre el tren a desenes de passatgers. De fet, des del dissabte passat, més de 200 passatgers han perdut el seu tren per la problemàtica als escàners dels controls de seguretat, segons xifra Renfe. L’operadora ferroviària, només durant aquesta tarda, ha hagut de reubicar en altres combois 27 persones que no havien arribat al seu vagó d’alta velocitat entre les 15 i les 16 hores. 

Les cues serien conseqüència d’un reforç de la seguretat als escàners per accedir a l’AVE a Sants, que s’haurien intensificat després de l’alarma creada per la falsa granada, que va resultar ser una sivella, a la maleta d’una passatgera d’un tren entre Barcelona a Madrid. L’objecte sospitós es va detectar tard i va provocar que es desallotgessin part de les estacions de Sants i Atocha. Adif, responsable de la seguretat als accessos de l’AVE, va iniciar una investigació interna sobre la gestió de l’incident per part de l’empresa de seguretat.

Més notícies
Pere Macias: “Hem de fer sortir trens de l’aeroport cada 10 minuts en lloc de cada 30”
Notícia: Pere Macias: “Hem de fer sortir trens de l’aeroport cada 10 minuts en lloc de cada 30”
Comparteix
Recent designat coordinador del Pla de Rodalies de Barcelona, esbossa el futur de la xarxa ferroviària i enterra la destral de guerra amb Renfe i Adif
El PDeCAT replica a Pere Macias que el tramvia per la Diagonal seria “un actiu tòxic”
Notícia: El PDeCAT replica a Pere Macias que el tramvia per la Diagonal seria “un actiu tòxic”
Comparteix
“El signe dels temps no és l’aplicació de sistemes ferroviaris rígids i invasius a centres urbans altament densificats”, esgrimeix la regidora Francina Vila
TMB estudia una anella que enllaçaria la L1 i la L9
Notícia: TMB estudia una anella que enllaçaria la L1 i la L9
Comparteix
Permetria augmentar la capacitat de volum de passatgers del metro i la freqüència de pas dels trens

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa