Els taxis i les VTC viuen moment molt convulsos a Barcelona. Mentre els tradicionals busquen adaptar-se als canvis en el consum dels clients, les alternatives s’intenten cruspir part del pastís. Entre l’estria i afluixa d’ambdós sectors per intentar aconseguir operar a la capital catalana, s’han aconseguit algunes mesures d’estabilització, com per exemple, la limitació de l’operació per part de les VTC, així com la necessitat de reservar amb antelació els seus serveis. Ara bé, sembla que una nova incorporació al mercat podria tornar a trencar els febles acords als quals s’havia arribat. Aquest dimecres, la plataforma de mobilitat compartida Bolt ha anunciat que ha guanyat tres concursos licitats per Aena per a disposar de punts de recollida exclusius en tres aeroports de l’Estat, entre ells el de Barcelona.
“Els tres contractes són de gran rellevància en el sector de transport aeri en aquests aeroports, que sumen més de 132 milions de passatgers a l’any”, ha explicat la companyia en un comunicat, on han assegurat que “aquesta fita representa una oportunitat significativa per a millorar l’experiència de viatge dels passatgers”. Amb això, Bolt disposarà d’una zona d’aparcament exclusiva en cada Terminal, amb 28 places a Madrid, 26 a Barcelona i 15 a Màlaga.

Més facilitats pels usuaris
En aquesta mateixa línia, la iniciativa cerca oferir als passatgers un servei fàcil i segur, des del moment en el qual aterren fins a la seva arribada a la destinació final, i reduirà el temps a peu per a trobar el seu conductor. D’aquesta manera, per a facilitar la visibilitat dels usuaris, els punts de recollida de Bolt estaran senyalitzats amb el logotip de la companyia, i tindran zones d’espera en algunes terminals. “Guanyar la licitació d’Aena per a tres dels aeroports més transitats d’Espanya és una fita clau en la nostra aposta pel mercat espanyol, emmarcat en el compromís d’inversió que anunciem a l’inici de l’any”, explica Daniel Georges, director de VTCs i taxis de Bolt España. Així mateix, aquest acord “destaca el compromís de Bolt per millorar constantment l’experiència de viatge cap als aeroports”, especifica la companyia. A més dels nous punts i la senyalització amb el logo, l’aplicació de la companyia inclou indicacions escrites i amb fotos per als usuaris, garantint una experiència ràpida i sense complicacions en sortir de l’aeroport.