Tot Barcelona | Notícies i Informació d'actualitat a Barcelona
L’Ajuntament preveu recaptar dos milions d’euros amb la publicitat al Bicing
  • CA

L’Ajuntament va treure divendres a concurs públic el contracte de publicitat del Bicing. El consistori espera recaptar més de 2 milions d’euros. El contracte, que serà vigent a partir del 2020, permet l’entrada de diverses marques, tot i que també preveu el patrocini global per un valor d’1,7 milions.

La licitació es reparteix en diferents lots i obre la possibilitat que hi hagi diversos patrocinadors, amb marques diferenciades per a les bicicletes elèctriques i les mecàniques, així com per a les estacions. De fet, es permet que hi hagi un sponsor diferent per a cada parada de la xarxa. Hi ha estacions més cares que altres, en funció de la ubicació, amb un preu de partida mínim anual de 35.000 euros.

S’exclouran les ofertes de marques relacionades amb la venda d’alcohol i tabac, les casos d’apostes, la pornografia, els partits polítics, els sindicats i les entitats socials i associatives. Hi ha entre 20 i 50 estacions que el consistori calcula que poden despertar l’interès dels anunciants. Si cada estació fos patrocinada la recaptació seria rècord, d’uns 15 milions d’euros, però des de l’ajuntament estimen que inicialment es patrocinaran unes 25. 

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa