Fa uns dies, un particular va pagar 40 milions d’euros per un àtic de luxe de 650m2 situat a la confluència entre el passeig de Gràcia i la Diagonal. Es considera el pis més car de tot l’Estat. Però no és pas l’únic immoble de luxe que es troba a l’avinguda on, per cert, també hi ha els lloguers més cars de l’Estat. Però en aquesta intersecció d’or encara queden una vintena de pisos de luxe que busquen amo. KKH Property gestionava 34 pisos i n’ha venut només 14. Per tant, en queden 20 a la venda, amb preus que, segons han explicat fonts de la companyia al portal immobiliari Idealista, oscil·len entre els 2 i els 12 milions d’euros. A més, ofereixen uns serveis extra que estan al mateix nivell de luxe que els habitatges.
Què es ven com a luxe?
Els habitatges amb una mida més reduïda compten amb una superfície de 123 m2 i els més grans superen els 500 m2, entre 423 metres d’habitatge i 120 metres de terrassa, tal com es recull al dossier de venda per a possibles compradors que ha difòs Idealista. Entre els habitatges en venda també hi ha hi ha tres àtics més; nou apartaments amb tres habitacions, 17 amb 2 habitacions i quatre amb un sol dormitori, tots ells decorats per la firma britànica Muza Lab.

Spa i personal shopper, entre els serveis VIP
Però més enllà de l’immoble que es compri de Mandarin Oriental Residences, l’al·licient és que tindran accés a tots els serveis de l’Hotel Mandarin Oriental: servei de consergeria durant les 24 hores del dia i seguretat. Però també Spa, un paisatgista especialitzat en arranjaments florals, servei privat de majordom, ‘personal shopper’ i cura de nens, servei de transport, limusina i lloguer de cotxe i neteja diària.

