Vodafone España creix en clients de mòbil, banda ampla fixa i TV per quart trimestre seguit

Els seus ingressos es van reduir un 6,9% amb la caiguda del roaming en disminuir la visita de turistes i per les ofertes durant el confinament

Vodafone España va créixer en clients de mòbil, banda ampla fixa i TV en el trimestre fiscal comprès entre l’1 d’abril i el 30 de juny, el que suposa el seu quart creixement trimestral successiu malgrat la Covid-19, que sí que va afectar en la línia d’ingressos per les restriccions associades al confinament.

Els seus ingressos per servei es van reduir un 6,9% i es van situar en els 920 milions d’euros a causa de la caiguda dels ingressos associats al “roaming/turistes, a suspensions de servei en empreses i a les ofertes de dades il·limitades als clients d’empresa durant el confinament”, segons ha explicat aquest divendres la companyia.

Si s’exclouen aquests efectes, l’evolució dels ingressos per servei “reflecteix la consolidació de la tendència positiva aconseguida durant l’últim trimestre”, ha precisat l’operadora, que subratlla l’augment aconseguit en clients en totes les seves línies de negoci.

Les seves carteres de clients de mòbil, fibra i televisió van tornar a créixer en el trimestre malgrat les restriccions a la portabilitat en el mercat. La base de clients de contracte mòbil va augmentar en 83.000 usuaris, fins als 11,4 milions, i els clients de banda ampla fixa es van incrementar en 30.000, fins a 3,2 milions.

Per la seva part la base de clients de TV va créixer en 57.000 titulars, secundada per la proposta que inclou el major catàleg de cinema i sèries del mercat espanyol. La seva cartera en TV arriba així als 1,5 milions de clients.

Per a Vodafone, aquesta evolució confirma la seva aposta estratègica per a consolidar-se com el major agregador de cinema i sèries, amb el nou disseny que ha realitzat de l’oferta perquè els usuaris paguin pel que realment volen veure. “Sumat a les tarifes il·limitades, la xarxa 5G i l’excel·lència en l’atenció al client són veritables palanques de canvi”, han indicat.

La companyia ha aconseguit a més els 2,7 milions de línies amb dades il·limitades 15 mesos després del llançament de la primera família de tarifes amb dades il·limitades en el mercat espanyol.

L’operadora ha indicat que les tarifes il·limitades tenen un NPS 10 punts superior respecte a les tarifes sense dades il·limitades i suposen una important millora de l’experiència per als nous clients i els migrats, que a més incrementen “notablement” el consum de dades.

Nou comentari