El centre comercial del Maremagnum busca recuperar l’esplendor perdut amb un nou projecte de remodelació. La firma Klépierre-propietària d’aquestes instal·lacions ubicades al litoral de la capital catalana- pretén invertir quinze milions d’euros en una reforma amb la qual s’ampliarà la superfície total del recinte en més de 5.000 metres quadrats.
Segons ha informat la companyia aquest dimarts en un comunicat, el projecte del nou Maremagnum inclou una col·laboració amb Time Out Market per instal·lar a partir del 2024 un gran mercat gastronòmic i cultural a la terrassa de l’edifici. La intenció és que aquest espai mostri “el talent culinari i cultural” de la ciutat, amb una selecció de 14 xefs locals, un restaurant de servei complet, una sala a l’aire lliure i quatre bars, dos d’ells a l’aire lliure, per aprofitar les vistes al mar.
Pel que fa a la resta del recinte, els propietaris estan treballant perquè puguin instal·lar-se a les instal·lacions noves marques comercials per ampliar l’oferta actual i també es preveu que en alguns d’aquests espais s’hi puguin fer esdeveniments culturals i actuacions en directe. Sobre la superfície que ocupaven els antics cinemes, el grup col·laborarà amb el Port i l’Ajuntament per adequar la zona, que s’utilitzarà per acollir equips de la Copa Amèrica.
La segona ciutat d’Europa amb Time Out Market
El nou mercat gastronòmic i cultural que Time Out Market preveu obrir les seves portes durant el primer semestre del 2024 i comptarà amb un espai total de 5.250 metres i unes vistes privilegiades. Els seus orígens d’aquesta iniciativa es remunten al 2014, a la ciutat de Lisboa, quan va fer les seves primeres passes. A la ciutat portuguesa la van seguir Miami, Boston, Chicago, Nova York, Montreal i Dubai.
Time Out Market també té ganes de mirar al futur. Té la previsió d’arribar a ciutats com Porto, Ciutat del Cap i Vancouver, entre altres. Pel que fa a Barcelona, és la primera ciutat de l’Estat i el segon d’Europa on obra Time Out Market.