La rotació de negocis als carrers més top de Barcelona és notable. Negocis que obren i fracassen, franquícies que s’expandeixen, i tot, amb uns lloguers estratosfèrics. El carrer de la Portaferrissa, a tocar del Portal de l’Àngel, és un bon exemple. I ara acollirà una botiga que causarà sensació: el primer establiment físic a l’Estat espanyol de la marca alemanya Satisfyer, que s’ha consolidat com el gran èxit del plaer femení. Serà, com anuncia el portal immobiliari Idealista, un local de 80 m² al número 26 d’aquest carrer. L’obertura a Barcelona no és un moviment aïllat, sinó part d’un pla d’expansió internacional que preveu l’obertura de 50 botigues pròpies en ciutats estratègiques com ara Frankfurt, Miami o la capital catalana. La companyia està invertint 750 milions d’euros per reforçar la presència física, buscant una connexió més directa amb el consumidor. Els preus de lloguer per a locals petits, d’entre 50 m² i 100 m2, acostumen a moure’s entre els 200 i 300euros el m2 per mes.

Com serà la botiga Satisfyer a Barcelona?
L’espai de Portaferrissa seguirà el concepte de botiga insígnia que la firma va presentar a EroSpain Barcelona 2025: un entorn immersiu on els visitants podran explorar productes, sentir textures i rebre assessorament expert. No serà només un lloc per comprar, sinó un escenari per experimentar, descobrir i, sobretot, normalitzar la conversa al voltant del benestar sexual.
Des de la seva irrupció el 2016, Satisfyer ha passat de ser un fenomen de xarxes socials a convertir-se en un referent global, amb presència a més de 100 països i milions d’unitats venudes. El seu èxit es basa en la combinació de tecnologia, disseny inclusiu i preus accessibles, factors que han democratitzat l’accés a productes de plaer reservats abans a un públic molt més reduït.
A Barcelona ja hi ha cadenes dedicades a la sexualitat que tenen botiga física, com Amantis o Belover.