Més de 1.200 comerços s’han adherit a la botiga en línia de proximitat BCNMarket

Els impulsors del projecte esperen arribar als 2.000 establiments al setembre, quan està previst el llançament de la plataforma

Més de 1.200 botigues de barri s’han sumat al projecte BCNMarket, una botiga en línia dels comerços de proximitat que es posarà en marxa al setembre. Els impulsors del projecte –l’Ajuntament, Barcelona Comerç, Barcelona Oberta i el Gremi de Restauració– esperen arribar a després de l’estiu amb uns 2.000 establiments adherits, el que suposaria al voltant del 10% de tot el teixit comercial de la ciutat.

El consistori ja ha fet proves de la botiga en línia en algunes zones limitades de la ciutat, com l’Eix Comercial de la Sagrada Família. Posteriorment s’ha adreçat a altres barris per donar a conèixer la iniciativa i captar més comerços. La fase d’adhesió finalitzarà a la tardor, quan es farà el llançament a la població general. La plataforma permetrà vendre a les botigues oferir i vendre en línia els seu productes.

Modalitat ‘premium’

Els comerciants que s’adhereixen ho poden fer amb dues modalitats: de manera gratuïta o pagant una quota d’entre 8 i 12 euros en funció de si és establiment associat a un eix comercial o no ho és. L’opció d’inscripció en què es paga ofereix la funcionalitat de venda online, entrega a domicili, suport tècnic personalitzat per ajudar a gestionar el seu espai a la pàgina, i curació del contingut

L’objectiu és posar en valor el comerç i els establiments de la restauració de la ciutat, reconèixer-los el seu servei durant la pandèmia i posar en pràctica la responsabilitat de la ciutadania a l’hora de tornar la vida als baris i de garantir el model Barcelona de xarxa de comerç.

Nou comentari