Mercadona ha anunciat que el pròxim mes de juny obrirà a Barcelona el seu segon supermercat electrònic –que la companyia anomena rusc– de l’Estat espanyol, informa Europa Press. La prova pilot, que la cadena va posar en marxa a 92 municipis de València al maig, ha permès augmentar un 120% les vendes en línia i facturar 2,2 milions mensuals, un èxit que ha ajudat la companyia a accelerar l’entrada en funcionament del ‘rusc’ barceloní.

L’obertura oficial serà el 12 de juny i Mercadona espera que el magatzem que gestionarà les compres en línia tingui un volum de 30.000 comandes al més i donarà feina a unes 300 persones. “Estem molt contents”, ha dit el president de la cadena, Juan Roig. “Ha sigut un gran canvi que ha funcionat molt bé i hem de millorar molt”. Els ruscs arribaran a Madrid a finals d’aquest 2019 o a principis del 2020 i la idea és anar ampliant el servei a totes les grans ciutats espanyoles.

Nou comentari

Més notícies

Lidl estrena supermercat al barri de Sant Andreu

La companyia contracta 25 treballadors per la posada en marxa del nou establiment, construït sota els criteris d'eficiència energètica
El mercat de la Boqueria ha estrenat un sistema de compra en línia per arribar a més clients / Jorge Franganillo

La Boqueria s’obre al comerç electrònic per arribar més als barcelonins

El mercat de la Rambla s'actualitza i aspira a obtenir el 10% de la seva facturació de compres a distància