Mercadona ha anunciat que el pròxim mes de juny obrirà a Barcelona el seu segon supermercat electrònic –que la companyia anomena rusc– de l’Estat espanyol, informa Europa Press. La prova pilot, que la cadena va posar en marxa a 92 municipis de València al maig, ha permès augmentar un 120% les vendes en línia i facturar 2,2 milions mensuals, un èxit que ha ajudat la companyia a accelerar l’entrada en funcionament del ‘rusc’ barceloní.

L’obertura oficial serà el 12 de juny i Mercadona espera que el magatzem que gestionarà les compres en línia tingui un volum de 30.000 comandes al més i donarà feina a unes 300 persones. “Estem molt contents”, ha dit el president de la cadena, Juan Roig. “Ha sigut un gran canvi que ha funcionat molt bé i hem de millorar molt”. Els ruscs arribaran a Madrid a finals d’aquest 2019 o a principis del 2020 i la idea és anar ampliant el servei a totes les grans ciutats espanyoles.

Més notícies

Lidl estrena supermercat al barri de Sant Andreu

Notícia: Lidl estrena supermercat al barri de Sant Andreu
Comparteix
La companyia contracta 25 treballadors per la posada en marxa del nou establiment, construït sota els criteris d'eficiència energètica
Notícia: Lidl estrena supermercat al barri de Sant Andreu - Mobile
El mercat de la Boqueria ha estrenat un sistema de compra en línia per arribar a més clients / Jorge Franganillo

La Boqueria s’obre al comerç electrònic per arribar més als barcelonins

Notícia: La Boqueria s’obre al comerç electrònic per arribar més als barcelonins
Comparteix
El mercat de la Rambla s'actualitza i aspira a obtenir el 10% de la seva facturació de compres a distància
Notícia: La Boqueria s’obre al comerç electrònic per arribar més als barcelonins - Mobile

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa