Malestar del turisme amb les restriccions: hotelers i visitants es queixen de desinformació

Els turistes que han arribat aquest dissabte a Barcelona lamenten la falta d'informació

El Gremi d’Hotels de Barcelona ha reclamat “més previsió i empatia” a la Conselleria de Salut de la Generalitat. Els empresaris volen millorar la comunicació perquè les mesures de contenció del coronavirus a l’àmbit metropolità de Barcelona no suposin una afectació greu en la seva activitat, ha assenyalat el gremi aquest dissabte.

En un comunicat recollit per Europa Press, l’entitat ha explicat que “el sector necessita estar informat puntualment i amb un temps suficient per poder gestionar les situacions”. Assegura que està tenint un gran nombre de cancel·lacions en les últimes hores i no descarten que alguns hotels hagin de tornar a tancar temporalment.

El Gremi d’Hotels de Barcelona ha demanat a les administracions mesures proporcionals i que valorin el cost econòmic que impliquen, a més d’evitar la circulació de missatges d’alarma entre l’opinió pública que posen en risc a la “recuperació tímida” del sector.

Desinformació entre els turistes

Els turistes que han arribat aquest dissabte a Barcelona lamenten la falta d’informació que els han proporcionat les aerolínies i l’aeroport sobre les noves restriccions a la ciutat per evitar l’expansió del coronavirus, que han entrat en vigor avui mateix. Els viatgers procedents d’altres zones de l’Estat han explicat a l’ACN que estaven al cas de la situació després de consultar la premsa o les xarxes socials.

Però que els visitants procedents de l’estranger reconeixen que han tingut “problemes” per buscar informació sobre les mesures impulsades per la Generalitat. Alhora, alguns reconeixen que estan “preocupats” perquè no volen canviar els seus plans i desconeixen què està permès i què no.

Nou comentari