El passeig de Gràcia és el carrer comercial per excel·lència de la ciutat. El més car pel que fa als lloguers de locals, el més prestigiós i el més preuat tant per a marques internacionals com locals. Un negoci al passeig de Gràcia és, especialment per al sector turístic, un diamant en brut. Però la pandèmia també ha fet estralls i hi ha hagut locals buits en aquesta artèria comercial durant molt de temps.

Vuit marques obren botiga

Farcit d’edificis modernistes i envoltat d’arbres, passejar-hi és una autèntica delícia. I tenir-hi botiga… Doncs bé, la temporada de tardor arrencarà amb noves marques. Adidas, Ray-Ban i Ralph Lauren, però també les marques de moda Zimmermann i Nathalie Chandler, i la d’esports Lululemon, així com la firma italiana de luxe Etro i Salsa Jeans, seran nous atractius comercials, segons detalla el diari The New Barcelona Post.

La marca d’ulleres de sol Ray-Ban obre nova botiga al número 6 del passeig de Gràcia i serà la més gran de tot l’Estat. La marca esportiva Adidas obre una nova flagship store. Estarà ubicada al número 2-4, al davant de la seva botiga actual, al número 3, en una finca modernista. Amb 2.300 metres quadrats, la nova botiga d’Adidas superarà la superfície de l’establiment actual al Passeig de Gràcia, i com la marca d’ulleres de sol, tindrà la botiga més gran aquí.

Ralph Lauren, per la seva banda, s’instal·larà a la cantonada amb Provença, davant de la Pedrera. I Zimmermann i Nathalie Chandler, que estaran molt a prop l’un de l’altre, aniran a la cantonada de Consell de Cent. La primera és una marca de moda australiana impulsada per les germanes Nicky i Simone Zimmermann que estarà a passeig de Gràcia, 42. I la segona, amb la seva primera botiga física de tot el món, estarà al costat. També ha obert ja Salsa Jeans, al local on hi havia el restaurant Txapela.

Finalment, un altre fitxatge: Lululemon, marca de moda esportiva que obrirà la seva primera botiga a Espanya entre els carrers Mallorca i València.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa