Els comerços de Barcelona regalen 33.000 euros per fer compres als barris

Els eixos comercials regalen 33.000€ per anar de compres. De l’1 al 30 de desembre, les botigues adherides als eixos comercials de Barcelona Comerç obsequiaran als seus clients amb butlletes per participar en el sorteig de 33.000 euros per gastar a les botigues d’aquests barris.

Així, les butlletes que coincideixin amb el primer premi del Sorteig de la Grossa de Cap d’Any seran les afortunades. Cada un dels 22 eixos comercials, tindrà el seu propi guanyador que s’emportarà un talonari amb 1.500 euros per bescanviar en les compres que faci als comerços associats del seu barri a partir del nou any.

A més, fins al pròxim 31 de desembre continua vigent la campanya de Bonus Consum per afavorir les vendes als comerços de la ciutat. Els bonus que es poden descarregar a través del marketplace del comerç de Barcelona, BCNMarket, tenen un valor de 20 euros, dels quals la persona interessada només ha de pagar 10 euros i els 10 euros restants els subvenciona l’Ajuntament, que ha destinat a aquesta acció un total de 3 milions d’euros.

Aquesta campanya de de dinamització del comerç es reforça amb les llums de Nadal. Els 22 Eixos Comercials de Barcelona Comerç han apostat de nou per la il·luminació nadalenca dels seus carrers principals com a reclam durant la campanya de Nadal. Aquest any, els eixos comercials de la Sagrada Família, Encantsnous i Gaudí Shopping unifiquen el disseny de les seves il·luminacions en homenatge a la nova estrella de la Torre de la Mare de Déu del Temple de la Sagrada Família, i en tots tres territoris lluiran cortines de llums amb un estel central. Els eixos comercials Cor Eixample (dreta de l’Eixample) i Raval, per la seva banda, decoraran només els portals dels comerços que col·laboren en la despesa d’aquesta acció.

Els comerciants encaren amb optimisme aquesta darrera campanya de l’any després de una primera part del trimestre en que s’ha notat un cert increment de visitants als eixos comercials, encara que aquesta afluència segueix encara un 14% per sota de l’habitual abans de la pandèmia. Per aquest Nadal els comerciants han pogut planificar la campanya amb temps i desaparegudes la majoria de restriccions ho tenen tot a punt per rebre els clients als seus establiments i ara, també, online a través de BCNMarket.

Nou comentari