El Mobile ofereix entrades barates al públic local per compensar la falta d’estrangers

La GSMA posa a la venda 30.000 entrades a només 21 euros per a professionals de 'automoció o les finances

La GSMA oferirà 30.000 entrades del Mobile World Congress (MWC) a 21 euros per al públic espanyol d’onze sectors diferents, com l’automoció, la consultoria, l’educació o les finances. D’aquests diners, l’empresa organitzadora del congrés de telefonia mòbil destinarà un màxim de 300.000 euros per a la recuperació econòmica de la ciutat. “Volem reconèixer la gent, els socis i la comunitat que ha fet que el MWC sigui un èxit”; ha assegurat el conseller delegat de l’empresa, John Hoffman. En total, la GSMA preveu acollir entre 30.000 i 50.000 assistents i comptar amb 300 expositors i 600 ponents en un acte “històric” de represa de l’activitat després de la pandèmia.

L’objectiu de la GSMA per a l’edició d’enguany és “implicar” les persones que “mai han pogut assistir” al MWC i “apropar” el congrés de telefonia mòbil a la població local. Per aquest motiu, l’empresa oferirà 30.000 entrades a 21 euros per al públic professional d’onze sectors diferents. Entre aquests, estan l’automoció, mitjans de comunicació, la consultoria, els serveis relacionats amb el núvol, l’educació, el comerç, les finances, l’administració pública, internet de les coses, la fabricació i els serveis de tecnologies de la informació.

Reconeixement a les empreses

“Volem reconèixer aquests sectors en el futur i construir un ecosistema més fort i més vibrant per deixar un llegat a Barcelona”, ha assegurat el conseller delegat de la GSMA. Per aquest motiu, aquests assistents també tindran un descompte del 50% per les edicions de 2022, 2023 i 2024. A part dels 21 euros de l’entrada, els participants hauran de pagar també 15 euros pel test d’antígens, obligatori cada 72 hores per poder assistir al congrés. Del total de la recaptació, la GSMA dedicarà un màxim de 300.000 euros per a la recuperació econòmica de la ciutat.

L’empresa organitzadora del certamen preveu acollir entre 30.000 i 50.000 assistents en total. El congrés se celebrarà en format híbrid i comptarà amb 300 expositors i 300 espònsors. “No és tant com el 2019, però està bé. Ens estem tornant a posar en forma. Tornem a Barcelona”, ha reconegut Hoffman. L’esdeveniment comptarà també amb més de 600 ponents, així com 68 delegacions de 56 països i 12 organitzacions internacionals.

Startups a Gran Via

El 4YFN, una de les “claus” del congrés de telefonia mòbil, se celebrarà aquest any en el recinte de Gran Via de Fira de Barcelona, on també tindrà lloc el MWC. Fins ara, aquest esdeveniment dedicat a la comunitat de ‘start ups’ s’ubicava en el recinte de Montjuïc. El 4YFN comptarà amb entre 300 i 400 expositors, 150 oradors i més de 200 empreses de nova creació que presentaran els seus projectes per atraure inversió o nous clients.

Tot i la diferència en el nombre d’assistents en comparació amb edicions anteriors, Hoffman ha presentat l’edició d’enguany del MWC com l’esdeveniment més gran de 2021, un acte “històric” de retorn a l’activitat. “Ha arribat el moment de reunir-nos per crear negocis i trobar-nos de manera segura. Estem emocionats i feliços de tornar a Barcelona”, ha celebrat el director general de la GSMA, Mats Granryd.

Baixes importants

En les darreres setmanes, companyies com Ericsson, Nokia o Sony han cancel·lat la seva participació presencial al MWC per la pandèmia. “Si no poden venir, vindran el febrer de 2022. Ara és el moment idoni per arrencar el congrés de manera humil i segura”, ha assegurat Granryd. L’empresa ha destacat que altres companyies del sector sí que participaran de manera presencial, amb mesures de seguretat aprovades per les autoritats sanitàries. L’esdeveniment se celebrarà en un format híbrid i l’organització espera que “desenes o centenars” de milers de persones puguin participar de manera virtual.

La roda de premsa per presentar les novetats del congrés ha comptat amb la presència del primer tinent d’alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona, Jaume Collboni; el secretari general del Departament de Vicepresidència i d’Economia i Hisenda, Albert Castellanos, i el director general de Fira de Barcelona, Constantí Serrallonga.

Nou comentari