Barcelona destina 3 milions de la taxa turística a reactivar l’economia i el turisme

La majoria d’inversions són per campanyes de promoció per reforçar la marca de la ciutat

L’Ajuntament de Barcelona destinarà gairebé 3 milions d’euros provinents de la recaptació de la taxa turística per intentar reactivar l’economia de la ciutat, molt afectada per la crisi de la Covid19. “La prioritat amb aquests projectes és posar l’impost turístic al servei de la reactivació econòmica, i especialment per donar suport a un sector com el del turisme, que en aquests moments és un dels més afectats per la crisi Covid-19, i que genera un volum important de l’ocupació de la ciutat”, ha explicat el regidor de Turisme, Xavier Marcé.

La majoria de projectes, tal com reconeix el mateix Marcé, estan destinats a la promoció de la ciutat, ja que la “prioritat és articular-nos i projectar-nos com ciutat i destinació turística segura en l’era post-Covid”. D’aquesta manera, es destinaran 600.000 euros per accions de la campanya de Nadal, 500.000 euros per promocionar la ciutat i 400.000 euros més per a esdeveniments relacionats amb les indústries culturals i creatives.

El regidor ha remarcat també que és clau impulsar projectes “per consolidar el posicionament internacional de la ciutat sobre els valors que ens interessa projectar, com a ciutat atractora de talent, inversió, turisme de congressos, cultura i esdeveniments”.

Nou comentari