Valmont o com casar-se amb estil en temps de Covid-19

La Valmont Barcelona Bridal Fashion Week estrena la seva edició digital amb 24 desfilades i gairebé 100 marques

La Valmont Barcelona Bridal Fashion Week ha donat el tret de sortida a la seva edició més atípica i fins al 22 de setembre gairebé 100 marques –la majoria internacionals– mostraran les principals novetats del sector de la moda nupcial en un congrés digital organitzat per Fira de Barcelona per “ratificar el seu rol de principal punt de trobada i motor del negoci de la indústria bridal al món”, segons han explicat els organitzadors.

La retransmissió de les desfilades es podrà seguir a través d’una aplicació especial dissenyada amb la col·laboració de La Fura dels Baus que permetrà les futures núvies i els amants de la moda de tot el món posar-se al dia amb les últimes tendències, veure de primera mà les noves col·leccions i posar-se en contacte amb empreses i professionals de la indústria a escala global. Pronovias, Vestal, Cymbeline, Demetrios o Valentini són algunes de les marques presents.

Els organitzadors han optat per obrir les desfilades a tothom, per la qual cosa no cal ser un professional del sector per estar al corrent de totes les novetats. Per complementar la part més visual, l’aplicació també inclou un trade show, un showroom digital exclusiu per als professionals, que podran copsar les propostes del gairebé un centenar de marques que presentaran les seves novetats, un 64% de les quals són estrangeres.

Molt més que moda

El saló Valmont Barcelona Bridal Fashion Week també acollirà diferents activitats organitzades amb la col·laboració d’empreses o entitats de tota mena de sectors. Un dels més ambiciosos el presenta Save The Children, que mostrarà el seu programa “Stop child marriage”. Es tracta d’una iniciativa per evitar els matrimonis infantils que l’ONG duu a terme a Sierra Leona a través de l’empoderament de les nenes. El repte serà recaptar 50.000 euros a través de donatius.

Però encara hi haurà més novetats. La Valmont també pretén convertir-se en un centre de difusió de continguts d’interès sectorial. El professor de l’IESE Business School José Luis Nueno presentarà un estudi que ha fet amb motiu del congrés –Bridal Fashion, Sustainable Style, Conscientious Busines– sobre els reptes de futur del sector en un món post-Covid-19 i el paper de la sostenibilitat com un dels pilars de la indústria.

L’aplicació del congrés també disposa d’un espai dedicat a la fusió de l’art i la bellesa que la firma d’alta cosmètica Valmont ofereix a les futures núvies i als amants del món de l’art. Totes aquestes activitats es poden seguir a partir d’avui divendres sota demanda a través de la mateixa aplicació.

Nou comentari