Reconquereix el centre de Barcelona amb experiències de realitat augmentada

La campanya “Barcelona x tu. Tu x Barcelona” anima a recuperar l’activitat al centre de la ciutat fent interactuar amb les xarxes socials

L’Ajuntament de Barcelona ha posat en marxa una campanya de reactivació del comerç i de la restauració ‘Barcelona x Tu, Tu x Barcelona’ una «crida a reconquerir» l’activitat al centre de la ciutat. Després de la pandèmia, els barcelonins i visitants han de tornar a disfrutar dels hotels, bars i restaurants.

La iniciativa proposa jugar i divertir-se amb les il·lustracions i els codis QR que contenen, amb una tecnologia audiovisual única que permet gaudir d’una experiència de realitat augmentada mitjançant un filtre d’Instagram. La campanya repta al visitant a trobar les diferents il·lustracions i QR pel centre de la ciutat i descobrir què s’hi amaga al darrera. En definitiva, una proposta diferent amb la qual el centre de Barcelona vol tornar a connectar amb la ciutadania de la regió metropolitana i reivindicar-se més enllà com un pol d’innovació i d’atracció social, econòmica i cultural, com una àrea urbana creativa, tecnològica, moderna, amb alta qualitat de vida, innovadora, i que manté la seva identitat i els seus valors.

“Barcelona x Tu. Tu x Barcelona” s’ha posat en marxa gràcies a la col·laboració de
l’Ajuntament de Barcelona, la Generalitat de Catalunya i Turisme de Barcelona amb
el suport de les diferents entitats representatives del sector comercial, i una
especial implicació de Barcelona Oberta, l’entitat que aglutina els eixos comercials
del centre de la ciutat.

Nou comentari