Lego tria Barcelona per obrir la seva primera botiga interactiva d’Europa

Després de Nova York, la capital catalana provarà el nou concepte de botiga de la multinacional

La multinacional danesa Lego obrirà aquest any una nova botiga al número 9 del passeig de Gràcia. Es tracta d’un nou concepte d’establiment, que combina la venda de les tradicionals figures amb diferents espais pensats per l’entreteniment i la interacció amb els clients. La companyia ja ha provat aquest nou concepte a Nova York i, després de l’èxit obtingut, ha triat Barcelona per instal·lar la primera macrobotiga d’aquest tipus a Europa.

La intenció de la companyia és que la botiga estigui a punt abans de la pròxima campanya de Nadal i crearà almenys 10 llocs de feina. La multinacional, que ja disposa de dues botigues a Barcelona –una a la Maquinista i l’altra a l’Illa Diagonal–, està immersa en un pla d’expansió a nivell mundial que inclou l’obertura de 130 establiments després del creixement de les vendes experimentat durant el confinament.

El local, de dues plantes, té una superfície de més de 800 metres quadrats, dels quals aproximadament 500 estaran destinats a la venda i la resta seran oficines i magatzem. La multinacional danesa ha preparat icones barcelonines de mida real per exposar a la botiga i comptarà amb un arbre interactiu fet amb gairebé 900.000 peces per donar la benvinguda als clients. També tindrà un estudi per dissenyar figures personalitzades.

Comentaris

    No saben on s'han ficat 15/07/2021 1:15 pm
    Ja ho ha permès la Colau i la resta d'aprenents de carceller??

Nou comentari